ByGulsum ile Yaz heyecanıma heyecan katıldı! :)

12 Temmuz 2014 Cumartesi
Malumunuz hepimizde yaz tatili heyecanı var şu günlerde. Bayram da yaklaştıkça, dinlenme moduna geçiş, denize / havuza giriş, hem ruhen hem bedenen rahatlama sezonu da yaklaşıyor. Eh ben de tatilini bayram ile birleştirenlerden biri olacağım gibi gözüküyor. :) İşte bu iyiden iyice sıcaklaşan ve tatile doğru ilerlenen günlerde ben yine şansımı denemekle meşguldum. :) Ve işte sevgili Gülsüm'ün (sanırım ismi ile hitap etmemde sakınca olmayacaktır - çünkü gerçekten çok sıcakkanlı! :)) şuradaki çekilişine katılmıştım. Hatta çekilişi son zamanlarında farkına vardığım ve ayy bu bana çıkmaz yaa (keşke çıksa :)) dediğim için de ek katılım şartlarını yapmamıştım. Ama şans bu ya! Gülsüm'ün Şurada açıkladığı sonuca göre şanslı kişi gerçekten ben çıkmıştım! Bundan sonra ciddi ciddi inanıyorum ki bir şeyi gerçekten çok isterseniz ve evrene pozitif enerji gönderirseniz, size geliyor, şans da öyle... :) 

Ancak çekilişin açıklandığı günlerde işlerim öylesine yoğundu ki internete adam akıllı giremediğim için (ve tabii yine bana çıkmaz ki diye düşündüğümden pek de umutlu olmadığım için) çekiliş sonucunu kontrol edememiştim. Sonuç açıklandıktan 2 gün sonra bloga bakmış ve gözlerime inanamamıştım. Daha sonra da tabii ki hemen mail kutumu açıp, cevap göndermeye kalkmıştım. Ancak Gülsüm benden hızlı çıkmış, tebrikler kazandın demişti bile! :) O yüzden öncelikle bu ilgisi için teşekkür edeyim ben. :)

Ardından biraz mailleştik, öyle ki sevgili Gülsüm'de benim gibi tatil heyecanı ve koşturmacası içindeydi. Ona hiç bir sıkıntı olmayacağını, bayramdan sonra da kargoya verebileceğini söyledim. Çünkü kendimden biliyorum ki tatile hazırlık dönemi oldukça yoğun ve yorucu geçiyor. Bavul hazırlamak, ütü yapmak, kişisel bakım... (Bayanların işi zor anacım. :)) Dolayısı ile bu sabah kapı çaldığında Gülsüm'den gelen bir paketim olduğunu düşünmemiştim. Onca işin arasında zaman bulmuş ve göndermiş. Bunun için de 2.kez teşekkür ediyorum. Gerçekten çok mutlu oldum! 

Eh olayları bu kadar detaylı olarak anlattıktan sonra sanırım artık hediyelerimi göstermemin zamanı geldi. :) Ama öncelikle ben gene teşekkür etmek istiyorum, öyle ki tam 3 kat sarılmış tüm ürünler! Hiç biri akmadan, kırılmadan, ezilmeden sapasağlam gelmiş. Bu özverin için de çok teşekkürler Gülsümcüm. :) Ayrıca hediye paketim tam bir tatil paketi oldu benim için! Ürünlerin hepsini de sanırım benimle birlikte tatil beldesine götüreceğim. :)

İlk olarak tatil kitabım çıktı paketten. :) İsmi Yağmur Sonrası. Arka kapağına hemen göz gezdirdim tabii ki! Hem aşk hem cinayet :) Oh, tadından yenmez misali. :) Benim gibi tatile en az 2-3 kitap götüren biri için harika oldu! :)
Ardından sımsıkı sarılmış bir kaç paket çıktı :) Ürünlerin sapasağlam gelme sebebi de buydu zaten. :)
Bakalım bu paketlerin içinden neler çıktı? :) İlk olarak Avon Glow Bronz İnciler çıktı. :) Daha önceden kullanmadığım bir ürün. Hem allık hem de bronzer olarak kullanma şansımız varmış. Eh tatile de gidince... Sanırım çok kullanacağım ve favori ürünlerimden biri olacak kendisi. :)
2.olarak Infinitize Brown/Black Maskara :) Buna işte çok çok sevindim. Çünkü tamamen koyu siyah maskaralar bende sırıtıyor biraz. Açık tenli olmanın dezavantajı sanırım. O yüzden umuyorum ki bu sırıtmayacak ve ben çok seveceğim. Adında Brown geçmesi beni oldukça ümitlendiriyor! :)
Ve ardından Luxe Red Icon Dudak Kalemi. :) Dudak kalemini çok sık kullanıyorum, hatta dudak kalemi kullanmadan ruj sürmüyorum desek daha doğru olur. :) Bu sebeple dudak kalemine de ayrı sevindim. :) Kırmızı rengine bayıldığımı söylemek istiyorum. Yaşadığımız yer sebebi ile bazen kırmızı çok dikkat çekici olabiliyor ama tatil beldesinde doya doya kullanacağım. İçimdeki kırmızı aşkına biraz su serpilmiş olacak. :) Bu ürünün bir güzel yanı da bir tarafı dudak kalemi, bir tarafı ruj fırçası olması. Aynı zamanda bu dudak kalemi ruj görevi de görüyormuş. Bir an önce tatile gidip denemek istiyorum! :)
Ve bana ahhh dedirten bir ürün. Speed Dry oje. O renk nasıl bir renk öyle! Nasıl güzel, nasıl çekici. Zaten mavi ojelere karşı büyük bir zaafım var. Ah tam kalbimin orta yerinden vuruldum! Üstelik 30 saniye de kuruyor sanırım. Havuz / deniz ile pek güzel gidecek. Aşık oldum ben ona :)
Gördüğünüz üzere sevgili Gülsüm ile yaz tatilim daha çok heyecan verici oldu. :) Her bir ürünü ayrı ayrı deneyimlemek, bronzlaşmak, bronz makyaj yapmak, dinlenip kitabımı okumak.. :) Çok teşekkür ederim cidden. Böyle heyecanlar olmasa insanın hayatı monoton ve sıkıcı kalacak sanki. :)

Ancak benim için en değerlisi, en özeli, en güzeli aldığım not oldu. İçten yazılmış bir yazı insanı ne kadar sevindirir bilirsiniz. :) Hediyelerimi açmadan ilk olarak notu okudum, anında gülümsedim, mutlu oldum. Büyüsü bozulmasın diye de sona sakladım. :)
Ben hediyelerimin hepsini ayrı ayrı çok beğendim, çok teşekkür ederim. :)

Hem kendime, hem Gülsüm'e hem de tatile çıkacak tüm arkadaşlara iyi tatiller, iyi bayramlar dilerim.
Sevgiyle kalın!

0 yorum:

Yorum Gönder