Film Önerme / Önermeme #3

7 Temmuz 2014 Pazartesi
Filmleri bir bir tükettikçe yazasım geliyor ufak tefek şeyler... Her film bambaşka bir hayat.. Bambaşka bir dünyaya götürüyor sizi...
Bu sefer önereceğim ilk film harika bir romantik-komedi. :) Adı What's your number ama (nasıl çevirdiler bilmiyorum) Türkçe adı Senden Önce. Yapım yılı 2011. İlginç bir şekilde başrol oyuncuları (hem kadın hem de erkek) bir türlü tanıdık gelmedi bana. O sebeple aslında daha da sevdim. Konu gayet başarılı işlenmiş. Bazı sahneleri kahkaha attırıyor. Keyifle izlenecek bir film yani. Ama hem konusu hem de bazı sahneleri göz önüne alarak +16 ibaresi verebilirim. :) (+18 olacak kadar değil ama yine de dikkat! :)) Puan: 5/5 bence. :) Detaylı bilgi almak için: TIK TIK
Bu hafta izlediğim 2.film ise oldukça eski: City of Angels. Türkçe adıyla Melekler Şehri ve 1998 yapımı. Nasıl oldu da bu filmi atlamışım, izlemeden geçmişim bilemedim. Film fantastik-romantik olarak kategorilendirilmiş ama ben nedense fantastik ve dram demeyi tercih ederim. :) Sonunu tahmin ettiğim filmlerden biri oldu. Bazı cümleler öyle güzel söylenmiş ki, öyle anlamlı geliyor ki.. Sırf o sözler yüzünden puan arttırıyorum. Aslında hayatımızda o kadar çok şeye sahibiz ki ama sahip olduğumuz şeyleri ve onların güzelliklerini, onlara şükür duymayı unutuyoruz çoğu zaman. Bunun üzerine vurgu yapması hoşuma gitti bu sebeple Puan: 4/5. Detaylı bilgi almak için: TIK TIK
Ve bu seferlik bahsedeceğim son film "Walk of Shame". Yapım yılı 2014 ve Türkçe adı "Hayatımın en kötü gecesi." Komedi olarak kategorilendirilmiş ama bana komedisi çok abartı geldi. Bazı yerleri de çok salakça. Yani gülemedim. Sonu tahmin ettiğim gibi çıktı. Aslında çok da fazla söyleyebileceğim bir şey yok. Bir tek başrolda oynayan bacımız güzel. :) Sırf bu bacımızın hatrına puan 2.5 / 5. Detaylı bilgi almak için: TIK TIK

Keyifle izleyeceğiniz film keşifleri dileğiyle...
Sevgiyle kalın!

0 yorum:

Yorum Gönder