Moskova Balesi

22 Şubat 2012 Çarşamba
Kendimi çok şanslı hissediyorum. Neden mi? Ülkemize kuğu gölü ve uyuyan güzeli izleyicilerine sunmak için gelen Moskova Balesini izleme şansı buldum. Genelde düşkünümdür sanatsal aktivitelere ama ne yalan söyleyeyim ilk defa bir bale izleme fırsatım oldu hem de bu dünyaya kuğu gölü gibi bir efsaneyi izleyerek adım attım.

Allah'ım bale nasıl güzel bir şeymiş. İnsan izleyince neden kuğu gölü dendiğini daha iyi anlıyor. :)) Müziklerle hareketlerin uyumları mükemmel. Kendini kaptırıveriyorsun. İnanılmaz bir huzur verdi bana. Keşke dedim uyuyan güzele de gidebilme fırsatım olsaydı...

Bu gördüklerimden sonra karar verdim artık benden geçti ama bir gün bir çocuğum olursa kesinlikle çocuğumun böyle bir eğitimi alması gerektiğini düşünüyorum.


0 yorum:

Yorum Gönder