Hush Hush Serisi : Fısıltı,Çığlık,Sessizlik

23 Şubat 2012 Perşembe

İsteyen istediğini desin,ergensin desin,umrumda değil valla.Fantastik kitapları seviyorum.Kafamı dağıtmakta oldukça işe yarar durumdalar.Gördüğüm abuk subuk rüyaların nedeni olabilirler ama,banane ya öf.

Son olarak Hush Hush serisini bitirdim. Oldukça etkileyici bir kitap serisi olduğunu söyleyebilirim. Kitapta Cennetten kovulmuş bir melek ile bir insan arasındaki aşktan bahsediliyor genel olarak. Ancak değişik durumlar söz konusu. Kovulmuş melekler, fiziksel olarak bişey hissedemiyolar ve insan olmak isteyenleri var. İnsan olmak içinse, Nefil denilen, o ırktan gelen bir dişiyi öldürmek zorundalar. Gel gelelim, bizim kovulmuş melek Patch(Jev)'de kendi nefil soylusu Nora'ya aşık oluyor. Öldürse,insan olacak ( ki o zamana kadar en çok istediği şey), öldürmese kızı sevebilir, sevdiğini hissedebilir ama fiziksel olarak bişi hissedemez. Ve tabiki bir sorun var, Patch sonsuza kadar yaşayabilir ama Nora bir ölümlü. Olaylar böyle başlıyor , daha sonra ise aşk ve entrikalar,entrikalar... 2.kitap öyle bir yerde bitiyor ki,afedersiniz ama hasiktir dedim. Hemen 3.kitaba başlamam lazım dedim. Arada bekleyemedim, öyle güzel bir yerde sonlandırılmış. Allah'tan 3. kitap çıktıktan sonra okumaya başlamışım. Yoksa, meraktan çatlardım valla.

Bir güzel haber de 4.kitabın çıkacak olması. Çıkacak diye duydum (umarım doğrudur)  ve 3.kitabın sonu da yeni bir şeyler gelecek gibi hissettiriyor.Seri burada biterse,çok eksik aksak kalır valla,içime sinmez.

Yine bir klasik olan, tutan kitapların filme çevrilmesi bunda da söz konusu. Gene okuduğum,duyduğum kadarıyla, bu serinin de filmi çekilecekmiş. Hatta senaryoları falan yazılıyomuş. Umarım öyledir. Merakla bekliyorum. :))

0 yorum:

Yorum Gönder