Ne Olacak Benim Bu Yeşil Aşkım ?

29 Ekim 2013 Salı
Uzun zamandır post girmediğim için, malum oje postlarım da birikmiş oldu aslında. Son zamanlarda yeşil aşkım kabardı. O yüzden aldım en sevdiğim 2 yeşil ojeyi, birleştirdim, bir arada kullandım.

İşte kullandığım ojeler...


Markası "Rapsodi" her 2 ojenin de. Nereden buldun bu markayı yahu, hiç duymadım diyebilirsiniz. Marka konusunda çok büyük takıntım yok oje konusunda. Beğendiğim renk gördüm mü, atlıyorum hemen. :) Bu ojeleri Bakırköy'deki bir mağazadan aldım. Mağazanın bir adı yok mu derseniz, adını bilemiyorum şimdi. (Hatırlamıyorum desek de olur. :)) Ama yerini tarif etmem gerekirse, Zeytinburnu'na giden minibüslerin hemen karşısında, çoğunlukla züccaciye satan bir mağaza burası. Yine de bir çok yerde bulabilirsiniz bence. Adet fiyatı da 1 TL.


Amannn 1 TL lik ojeden ne hayır gelir demeyin, gerçekten sürerken de çok rahat sürdüm, kurumasından da çok memnun kaldım. Tırnakta duruşunu da (renk bakımından) çok sevdim. Bulaşık yıkamadığınız sürece 4-5 gün sıyrılmadan kullanabilirsiniz hatta!

Bir tanesi simli yeşil ojelerin, numarası 358.
Diğeri ne yeşili ? Adını tam olarak bilmiyorum, mavi-yeşil bir renk sanki. Elde siyah-yeşil-mavi gibi duruyor. Petrol yeşili mi diyorlar buna? Gerçekten bilmiyorum ama rengine vuruldum! Bunun da numarası 350! Benim favorim, bitince hemen yeniden alıcam. Çünkü bu gidişle yakın zamanda tükenecek gibi. :)

Yeşil severlere güzel alternatifler bence ;)
Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder