Denedim-Bitirdim: ADS Blusher

31 Ekim 2013 Perşembe
En son bitirdiğim allık. Ben mi almıştım, yoksa hediye mi gelmişti? Ben aldıysam, nereden almıştım? Hiç hatırlamıyorum, çünkü oldukça uzun süredir bu allığı kullanıyorum (dum). O yüzden de fiyatı şuydu diyemiyorum. :( Resim biterayak çekildi, ucuna kadar kullandım valla. Sevmiyorum öyle azcık kullanıp, bir kenara atmayı. İlla bitecek, huy işte. :)

Resimde de görüleceği gibi 4 farklı ton içeriyordu. Hepsi de pembenin tonu ve simli! Ayrı ayrı kullanmadım ama ben bu renkleri. Hepsinden karma yapıp öyle sürüverdim her seferinde.

Oldukça simliydi ama. Ne zaman bunu kullansam, illa birileri "bu ne yahuu, yüzün sim içinde, hayrola, parıldıyorsun bugün" şeklinde laf attılar bana. Yine de kullanmaktan vazgeçmedim. Bazen parlamak gerekir, değil mi? :)

Çok kaliteli değildi bence. İlk olarak resimden de anlaşılacağı üzere kapağı kırıldı, kapağın üzerindeki yazı çok çabuk zamanda silindi gitti. İkincisi, rengi çok çabuk uçup gidiyordu yüzümden ama simleri kalıyordu. Yanaklarım biraz daha pembe kalsın diye sürekli yenilemek gerekiyordu. Ama bu sefer de simler o kadar fazla oluyordu ki, güneş gibi hissediyordum kendimi. :P

Sevmediğim üçüncü özelliği, arkasında kocaman yazan "Made In China" yazısı. Tamam, kabul Çin'de üretilen her şey kötü değil ama yine de ne zaman bu lafı duysam, ya da yazısını okusam "pek kaliteli değil galiba" düşüncesi beliriyor kafamda.


Kısacası, eğer ben aldıysam bunu, bir daha almayacağım kesin!
Şu an başka bir allık kullanmaya başladım, bakalım o nasıl çıkacak? :) Yakında onun da yazısını yazmak dileğiyle..

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder