Hürriyet Kitapları

28 Ekim 2013 Pazartesi

Uzun zamandır bloga post giremedim, işler güçler, tatiller, yurt dışı, hastalıklar falan bir sürü şey geçti gitti ama aklımın bir köşesinde hep burası vardı. Hep içimi dökme isteği, anlatma isteği ile geçirdim zamanımı. Ve sonunda dayanamadım, tekrardan geri dönüş yaptım. :)

Bugünkü postum, yeni kitaplarım hakkında. Bugün Hürriyet gazetesinin çok güzel hediyeleri vardı. Gazete alınımında size ücretsiz kitap veriyordu, üstelik istediklerinizden seçebiliyordunuz. Yani size seçenek de sunuyordu, gazete fiyatı da 60 kuruş olunca, bir kitap kurdu olarak kaçırmamalıyım bunu dedim ve aldım! :)

Bizim ilçede bulabildiğim 3 farklı kitap mevcuttu.

* Cehennem ( Linda Howard ) - Raintree serisinin ilk kitabıymış sanırım
Buz Ve Ateş (Day Leclaıre)  / Yıllar Sonra (Elızabeth Lane) - İki kitap bir arada!
Tutkuya Tutsak (Lynne Graham ) / Cüretkar Teklif (Miranda Lee ) - İki kitap bir arada!

topladım o kitapları döndüm eve. Bir tane de Barshtw aldı bizim için, ama şu an onun aldığı kitabın tam adını hatırlamıyorum. Telefonda yanlış anlamadıysam, o da 2 kitap bir arada olanlardan ve bir tanesinin adı Geçmişi Unut. 

Umarım siz de bu hediyelerden edinmişsinizdir. :)

En yakın zamanda kitap yorumları ile devam etmek üzere..
Sevgiyle kalın. :)


0 yorum:

Yorum Gönder