Mini Watsons Alışverişi

2 Kasım 2013 Cumartesi
Hem ihtiyaç hem de indirim gerekçesi ile hemen bir Watsons alışverişi yapıverdik bugün.

Beni alışveriş yapmaya iten ilk neden, Elidor şampuanlarda %50 indirim olmasıydı. Elidor dışı şampuan kullanamayan ben (diğerleri nedense ya kepek yapıyor, ya temizlemiyor, ya kabartıyor, yani yapıyor illa bişiler. :)) bu indirimi bulunca kaçırmak istemedim tabiki!

İkincisi takı askısına ihtiyacımız var feci şekilde. Kutu içine koyduğumuz kolyeler öyle karışıyor ki birbirine, ayırabilene aşkolsun. O yüzden uygun fiyatlı bir askı bulunca (facebook sayfasında paylaşılan resimlerde gördüm, fiyatı 4 tl idi.) kaçırmak istemedik ama şansımıza Forum İstanbul şubesinde kalmamıştı, alamadık. :( Artık bir sonraki alışverişe kaldı onu da edinmek. :)

Bakalım bu mini alışverişte neler almışız? :)



1. Elidor Düzleştirici Seride yer alan şampuan ( 350 ml ) : Alınan fiyatı 2.99 TL. Normal zamanlarda kullandığım şampuandır kendileri. Fiyatı kesinlikle çok uygun şu anda. Bildiğim kadarıyla da indirim 28 Ekim- 3 Kasım tarihleri arasında geçerli. Yani hemen koşun, edinin mutlaka!

2. Elidor Saç Dökülmelerine Karşı Çözüm Şampuanı (350 ml) : Özellikle mevsim geçişlerinde saçlarım çok fazla dökülüyor. O yüzden bu şampuanı da bana çözüm olsun diye aldım. Bakalım gerçekten işe yarayacak mı? Bu da 2.99 TL, yine indirimde olan ürünlerden.

Ayrıca şampuanlardan bahsetmişken, Head & Shoulders, Pantene gibi şampuanlarda da yine indirim vardı. Yani illa Elidor almak zorunda değilsiniz. :)

3. Wella New Wave Ulta Güçlü Saç Spreyi: Sürekli kullandığım ürün. Bundan başka kullandığım markalar da oldu, ancak hiçbiri bunun yerini tutamadı. Kesinlikle favori ürünüm. Bir postta da detaylı olarak anlatabilirim hatta. :) Fiyatı 9.90 TL (Şu anlık herhangi bir indirim mevcut değildi.)

4. Şelale Aseton (85 ml): Şu anda başka bir marka kullanıyorum ama 2-3 günde bir oje değiştirince sürekli yedekliyorum asetonları. :) Daha önce bu markayı kullanmadım, denemek amaçlı da almış oldum. Fiyatı 1 TL. :)

Böylece mini bir alışverişi de tamamlamış olduk. Umarım siz de indirimli ürünleri kaçırmamışsınızdır.
Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder