Mutlu Olmanın Yolları

10 Şubat 2013 Pazar

Son zamanlarda kişisel gelişim kitaplarına sardım. Daha önce de dediğim gibi aslında çok fazla tercih etmiyorum, sevmiyorum bu tarz kitapları. Ben daha çok roman okumaktan hoşlanıyorum. Ama işim, derslerim gereği kitap okumaya pek fazla zaman ayıramaz oldum, o yüzden de mecburen diyelim bu tarz kitaplara sardım. Diğer türlü başladığım roman yarım kalacak ya da okuma aralarım uzun olacağı için konudan zevk alamayacaktım. Kişisel gelişim kitaplarında en sevdiğim şey bu sanırım. Ne kadar aralıkla okursanız okuyun kitaptan ve konudan kopmuyorsunuz.

Mutlu Olmanın Yolları da, sanırım adından da anlaşılacağı üzere bir kişisel gelişim kitabı. Elimdeki 63.baskıya ait olan bir kitap. Siz düşünün artık ne kadar basıldığını. :)

Hemen öncelikle kitabın arka yüzüne bakalım:

"Mutluluğun keşfedilmemiş köşelerine sokulmak, el değmemiş kapılarını aralamak ister misiniz? Ve yaşamın hiçbir gözün görmediği renklerine dokunmak, derinlerinden kaçıp gelen tatlı sesine kulak vermek...

Bu kitap bir mutluluk ansiklopedisi adeta. Ona dair yapılmış tüm tanımlar, kelimelerin biçare kaldığı anlarda mutluluğa işaret düşen hikayeler, ünlülerden sözler, gerçek hayattan sayfalara yansıyan mutluluk öyküleri, güzel bir hayata dair tavsiyeler, deneyimler ve mutluluğa ilişkin her şey elinizdeki bu kitapta sizleri bekliyor.

Mutluluk veren terapiler ve detaylı uygulama bilgilerini de bulacaksınız bu kitapta. Renklerle, bitkilerle ve kristallerle terapi, meditasyon ve reiki gibi teknikler mutluluğunuza bambaşka bir boyut katacak. Sağlıklı yaşayarak mutlu olmanın yolları, doğadan gelen mutluluk sırları, şifa veren ve kendi kendinize uygulayabileceğiniz metotlar "Mutlu Olmanın Yolları'nda kapınızı tıklatıyor. Mutlu olmayı hak ettiğini düşünenler için... "

Kitapta genel olarak kısa iyilik ve mutluluk hikayelerine yer verilmiş, açıkcası bana sorarsanız beni öylesine çok derinden etkileyen bir hikaye yoktu kitap içinde. Bazı hikayeler hoşuma gitti sadece.

Hikayeler dışında, bitkilerle şifa bulma, kristallerle pozitiflik katma, meditasyonla rahatlama gibi şeylerden de bahsedilmiş. Örneğin daha önce Reiki lafını duymuştum ama tam olarak ne anlama geldiğini, nasıl olduğunu falan bilmiyordum. Bu kitap sayesinde bir fikir edindim. Mesela benim rahatsızlıklarım ve bünyem için her gün en az 1 adet havuç yemem ve en az 1 fincan Adaçayı içmem gerektiğini de öğrendim. Ayrıca, değerli taşları küvetinizde su içinde bırakırsanız bunun rahatlamanıza çok faydalı olacağını da öğrendim: baştan söyliyim henüz denemedim, çünkü benim değerli taşım yok! :( Bir gün olursa, deneyip yazarım onu da. 

Kısacası belki mutlu etmiyor bu kitap sizi hemen ama size yol gösteriyor, değişik şeyler öğreniyorsunuz gene de. Kişisel gelişim kitaplarından hoşlananlar için okunabilecek bir kitap diye düşünüyorum.

Son olarak merak edenler için kitabın içeriği şu şekilde:
1. Mutluluk Yaratma Sanatı
2. Mutluluk, Bizde Olmadan Başkalarına Verebileceğimiz Tek Şeydir
3. Reiki İle Mutluluk Yolunda
4. Aydınlık Bir Mutluluk İçin Kristal Terapi
5. Huzurlu Mutluluğa Giden Yol Meditasyon
6. Bitkilerle Tedavi ve Sağlıklı Beslenme
7. Ruhunuz Renk Terapisiyle Mutluluk Bulsun
8. Aromaterapi

Peki fiyatı nedir derseniz? Benim elimdeki kitap üzerinde şöyle bir yazı mevcut:
Türkiye: 4.95 YTL
Avrupa: 4.95 Euro
ABD: 8.95 Dolar

YTL yi falan görünce anlayacaksınız zaten ne zamandır kitap bendeymiş diye. :)
Satın almak isteyenler için:

Kitap Yurdu:  TIK TIK
Nadir Kitap: TIK TIK
Kitap Elinizde: TIK TIK
Ayrıca isteyen bana da müracat edebilir. :)

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder