H&M Kombin Önerisi

11 Temmuz 2013 Perşembe
Evet sonunda modaya da el attım. Tamam kabul, herkes bildiği işi yapmalı ama sonuç olarak hoşuma giden şeyleri paylaşmayı seviyorum. :) O yüzden de arada bir böyle kombinler paylaşabilirim bence. O kadarcık da hakkım olsun. :)

Kombin paylaşma fikri nerenden çıktı diye soran olursa da, bugün twitter üzerinde bir yarışmaya katılırken oluşturduğum bir kombin sonucu, aa güzel parçalar buldum yaa bence bunu blogta da paylaşmalıyım dedim ve işte şimdi o kombin burada okuyucularla buluşuyor. :)

Resimde gördüğünüz tüm ürünleri H&M den buldum (evet yarışmada onlara aitti. :))

Şimdi size aksakta olsam, çok fazla derinlemesine kavram bilgim olmasa da kombin ürünlerimi tanıtmak isterim efenim.

* Kombinin ana parçası kalem etek! Eteği görür görmez vuruldum, çok güzelmiş bu yeaa moduna girdim ve tüm kombini bu etek üzerinde oluşturdum. :)  Üstelik fiyatı da gayet uygun bence. :) 24.95 TL ye sahip olabilirsiniz bu eteğe! Bakıp, incelemek için TIK TIK

* Sonra etek üzerine bir bluz lazım oldu tabi. :) Hem eteğin içine konulabilir, hem de eteğin üzerinde bırakılabilir, hem de etek siyahlı ya birazcık kombinin renkleri açılsın diye üzerine beyaz, zımba detaylı bir bluz seçiverdim. Zımba detayları da iyice vazgeçilmezlerden oldu değil mi? Gerçi bazı ürünler üstünde öyle çok kullanıyorlar ki, insanın hoşuna gideceğine bu ne yaa oluyor. :) Bluzun fiyatı da 34.95 TL (Benim için birazcık pahalı, bluzlarıma bu kadar para vermiyorum ben, çok mu cimriyim nedir? :D) İncelemek için TIK TIK

* Üstümüz tamam, sıra geldi bi ayakkabı bulmaya :) Eteğe uyumlu yazlık bir sandalet buluverdim hemencecik. Üstelik daha ilk bakışta sandalet gözüme yumuşacık ve rahat gözüktü. Bir de pembeli, morlu olanı vardı ama koyu renkleri daha çok seven ben için bu tercih edildi.:) Onun da fiyatı 34.95 TL. Bluzla aynı fiyatta, eh bu durumda bana hangisini almak istersin diye sorsanız tabi ki tercihim ayakkabıdan yana olur ;) İncelemek için TIK TIK

* Ayakkabıyı da hallettik, çantasız olmaz! Bu çantayı çok sevdim. Gerçekten modeli, deseni, tarzı her bişeyi tam benlik! Onun da fiyatı 69.95 TL! İncelemek için TIK TIK

* Aksesuarsız olmaz dimi ama? Özellikle bileklikler oldukça tercihim şu sıralar :) O yüzden de bu kombine de ekleyiverdim. :) 5'li bileklik 9.95 TL. Fiyatını da gayet iyi buldum! İncelemek için: TIK TIK

* Ve son olarak makyaj! En son Watsonstan aldığım Lip Gloss ile aşk yaşamaya başlayınca, bu kombine de bi lip gloss iyi yakışır diye düşündüm ve ekleyiverdim. Fiyatı 6.95 TL. İncelemek için TIK TIK

Bir de far var tabii. Farı günlük kullanımda çok fazla tercih etmiyorum ama bu kombine gider diye düşündüm ve far renklerini de kombine uydurmaya çalıştım. :) 5'li göz farının fiyatı da 9.95 TL. İncelemek için TIK TIK

Bu seferlik bu kadar. Bundan sonra canım sıkıldıkça kombin de ekleyeceğim :))
Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder