Açlık Oyunları

28 Haziran 2012 Perşembe

Açlık Oyunları... New York Times BestSeller...

Çok beğendim, bayıldım, öldüm bittim, eridim gittim, yaladım yuttum, bir buçuk günde bitirdim.

Gerçekten çok güzeldi. Ben normalde ya fantastik ya da bilim kurgu kitaplarını severim, bu kitap tam olarak iki gruba da girmese de çok çok güzeldi.

Aksiyon, zeka, aşk, az buçuk bilim kurgu... Suzanne Collins bunların hepsini tadında kullanarak çok iyi bir kitap çıkarmış ortaya.

Az çok konusundan bahsetmek gerekirse: 24 kişi, bir ölüm-kalım oyunu, sonuçta bir kazanan olacak. Kazanan her şeyi alır, kaybeden ölür. Çok fazla detaya girmeden böyle bir açıklama yeticek sanırım. Ben aslında çok da fazla anlatmak istemiyorum konusunu, bana sorarsanız alın okuyun.

Malum zaten baya bir sükse yapmış olan bir eser. En son filmi falan da çıktıydı da baya bir izlenmiş, konuşulmuştu. O zamandan beri okumak istiyordum ama anca fırsat bulabildim. Şimdi diyorum ki keşke daha önce okuma fırsatım olsaymış, o kadar sevdim. En yakın zamanda da filmini izleyeceğim ( torrente attım, bekliyorum.) bakalım, umarım kitaptan çok kopmamış, kafalarına göre ekleme çıkarma yapmamışlardır.

Şimdi ise hemen serinin 2.kitabına başlıyorum. Amacım onu da en yakın zamanda bitirmek. :))

0 yorum:

Yorum Gönder