Ateşi Yakalamak

30 Haziran 2012 Cumartesi

Ateşi Yakalamak...Açlık Oyunları Serisi 2.Kitap.

"New York Times BestSeller
 USA Today BestSeller
 Horn Book Fanfare Yılın Kitabı
 Publishers Weekly Yılın En İyi Kitabı
 Booklist Editörlerin Seçimi
 New York Times Book Review Editörlerin Seçimi
 New York Times Yılın Unutulmaz Kitabı
 Kirkus Yılın En İyi Kitabı"

Aslında fazla söze gerek yok, bu kadar ödülden sonra insan ne diyebilir ki bu seri için?

Kitaba hayran kalmamak elde değil. Öyle bir yazılmış ki kitabı resmen elimden bırakamadım. Çok ciddiyim, bazı yerlerde, gerilimden, heyecandan tüylerim diken diken oldu. Kimi yerde ben bile sinirlendim, öfkelendim. Kimi yerde "Hassss...." dedim, kimi yerde gözlerim doldu. Kitabı resmen yaşadım. Başka bir şey diyemiyorum ama : Nutkum tutuldu! Kısa, öz ve net.

Bir çok kişi ilk kitabı daha çok beğenmiş, ama ben çoğunluğun aksine bu kitabı daha çok sevdim.

Konusuna gelince, konuya hiç girmek istemiyorum aslında, çünkü okuyacak olanlar için sürprizi bozmak istemiyorum. Ama emin olun ki okuduğunuz zaman benim gibi, sanki olayları siz yaşıyormuşcasına etkileneceksiniz. "Açlık oyunlarına devam" diyorum başka da bir şey demiyorum.

Kitabın arkasında yazan yorumlara da %100 katıldığımı belirtmek zorundayım. Adamlar haklı! Gerçekten "zekice kurgulanmış ve çok akıcı bir kitap". Gerçekten "bilimkurgu, heyecan, gerilim ve aşkın muhteşem bir karışımı".

Ne diyim ki, alın, okuyun, yaşayın.

0 yorum:

Yorum Gönder