İntikam

26 Haziran 2012 Salı


Savannah serisi 5.kitap (Bkz.diğer kitaplar Cazibe,Sır,Öpücük,İhanet)

Tamamdır,işte budur.Sabah başladım,akşam bitti.Yaladım,yuttum,tükettim.

Artık William yok,tüm kitap Jack'in ağzından yazılmış durumda. Bir Jack hayranı olarak,keşke William hiç olmasaymış da hep Jack tarafından anlatılsaymış olaylar diye düşünmekten alamadım kendimi. Jack'i seviyoduk,artık tapar hale geldik.

Jack,Connie'yi elinden kaçırdı,bir kurtadama kaptırdı.Kalbi kırık,çözmesi gereken bir çok sorun var,sevdiği herkes onu terk ediyor.Yine de ayaklarının üzerinde duruyor,güçlü,kararlı ve kesinlikle seksi :)) Kitap diğerlerine göre daha az +18 durumda ki bu da bu kadar sevip,hızlı okuma nedenlerimden biri.

Bu son kitap zannediyordum (5 li şekilde satılıyor şu anda seri ) ama kitabın sonu kesinlikle olaylara son vermedi,aksine yine öyle bir yerde yarım olarak bıraktı ki off ya oldum nasıl beklicem ben 6.kitabı. :( 6.Kitap yazılacak mı,ne zaman yazılacak ondan bile haberim yok.Ancak eminim ki çıktığı gibi alıp seriye devam edicem.

0 yorum:

Yorum Gönder