Sır

13 Haziran 2012 Çarşamba


Savannah Serisi 2.kitap. (Bkz. ilk kitap Cazibe)

Daha önceden yazdığımda da dediğim gibi ilk kitabın sonunda oha falan oldum ve hemen 2.kitaba başlamak istedim. Keza hemen kitaba da başladım ama kitabın başı çok sarmadı beni,ondan dolayı kitaba biraz ara verip dizi-filmlere sardım. Kitabın ortasına geldiğimde ise,kitabı bitirmem lazım yaa dedim ve bu seferde filmlerime ara verip tam gaz kitabı okuyup yaladım yuttum.Kitap, ortasından itibaren öyle sürükleyici bir hal alıyor ki,ananı yaa şimdi ne olucak diye nefesimi bile tuttum sanırım. Sonunda da yine size bir sonraki kitabı beklettiriyor : Bu konuda gerçekten yazar oldukça başarılı olmuş.

Vampir kitabı denilince Anne Rice bir numaradır,en iyisi odur genellemesi var ne hikmetse.Ama bana sorarsanız Raven Hart,kesinlikle Anne Rice'dan daha akıcı,daha eğlenceli ve daha sürükleyici yazıyor. Bunu ikinci kitabını da okuyarak daha kesin bir şekilde söyleyebiliyorum.

İlk kitapta olduğu gibi bu kitap da  "Edepsiz ve Hoş" tanımlaması altında açıklanabilir. Ama gelin bir de bu tanıma "Sürükleyici" özelliğini de katalım,tam olsun. +18 kısımlar bu kitapta da mevcut. Anladım ki yazarın stili bu.

Konu olarak kitabı açıklamayacağım ama "intikam" olarak özetleyebilirim.Ve kitaptan hoşuma giden bir cümleyle de bunu destekleyebilirim : "Bir vampirin öpücüğü ölümdür." :)))

Kitapta olaylar yine şu baba-oğul vampirler tarafından anlatılıyor.Ve bana sorarsanız baba karakterini geçin ama oğul karakteri tamamen kendine hayran bıraktırıyor. :)) Seni Seviyoruz Jack...

Kısaca fantastik kitap severler bu seriyi okumalı.Nokta.


0 yorum:

Yorum Gönder