İhanet

24 Haziran 2012 Pazar



Savannah Serisi 4.Kitap (Bkz.Önceki Kitaplar: Cazibe,Sır,Öpücük)

Tamamdır,şu kitap ile şu seriden beklediğim her şeyi buldum.SonundaYeşil Çam filmi gibi bir vampir kitabı da okumuş oldum. :) Vampir ve vampir avcısı birbirine aşık olur,yetmez o vampir avcısı vampirden hamile kalır. Kötü vampirler dünyayı ele geçirme planları yapar derken aldatıldığını düşünen  bir vampirimiz de intikam yeminleri eder. Heheyy :)) Bi de birileri bir vampirin içtiği kana ilaç katıp,ona tecavüz etse tam olacaktı. Artık bunu da bir sonraki kitapta okumayı umuyorum.

Şaka maka bir yana gerçekten serinin kitapları gittikçe daha iyi duruma geliyor. Hele bu kitabın sonlarına doğru hiç beklenmedik şeyler oluyor ve sizi gerçekten şaşırtıyor. Ama bu şaşkınlık, aslında benim ya şöyle böyle olsaydı diye düşündüğüm bazı şeylerin gerçekleşmesine sebep oldu ve bu yüzden de inanıyorum ki 5.kitabı çok sevicem. :)

P.S : Jack McShane seni seviyoruz...


0 yorum:

Yorum Gönder