Çekiliş Kazandım Ki Ben!

21 Haziran 2013 Cuma
Şu postu yazmak için ne kadar da geç kaldım! Bu çekilişi kazanalı ne kadar uzun (bana göre:)) zaman oldu! Ama malum ülkemizde yaşananlar yüzünden doğru düzgün post bile yazamadım ki ben! Bundan önce yazdıklarım da ya taslaklarda vardı zaten, ya da bir anda bir sinir patlaması anında, sinirim geçsin diye yazılmıştı. :) Ülkemizde yaşananlar hakkında konuşmayacağım burada. Beni yakından tanıyanlar konu hakkında ne düşündüğümü, neyi desteklediğimi zaten biliyorlar. :)

Her neyse gelelim asıl postun içeriğine! Çekiliş kazandım ben, çekiliş kazandım! Blog çekilişleri başlığı altında yayınladığım çekilişlerden biri sonunda bana çıktı! Hemi de en sevdiğimden: kitap hediyeli olanından!

Öylesine Biri blogunun yaptığı çekilişler sonucunda ben de şanslı katılımcılardan biri olabildim! Çekiliş sonucunda 2 adet kitap kazandım; kitaplardan biri elimde varolunca, blog sahibesi sağolsun elimde olan kitabı değiştirip, başka bir kitap gönderme inceliğini gösterdi. Bu nezaketi için ayrıca çok teşekkür ediyorum!

Bakalım hangi kitapları kazanmışım:

1. Mesnevi Terapi (Prof. Dr. Nevzat Tarhan)
2. Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak? (Aykut Öğüt- Esra Banguoğlu Öğüt)

İki kitabı da ayrı ayrı çok merak ediyorum: 

Mevlana'nın düşüncelerini oldukça beğenen ve destekleyen biri olduğum için Mesnevi Terapi'yi oldukça merak ediyorum.
Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak? Öncelikle isminden bir merak uyandırıyor insanda. :)

Daha önce de kişisel gelişim kitabı okudum; ancak bu kadar merak uyandıranlar ilk defa elime geçti. O yüzden çok ama çok teşekkürler sevgili Öylesine Biri! En kısa zamanda kitapları okuyup yorumlayacağım. :)

Ayrıca Öylesine Biri demeyin, bu blogu mutlaka takip edin! Takip etmek için: TIK TIK

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder