Dove Onarıcı Bakım Maskesi

29 Haziran 2013 Cumartesi

Saçlarımı kestirdikten sonra, düzenli uzasınlar ve bakım olsunlar bari bu sefer diye başladığım bir bakım maskesi. Elimde gördüğünüz seyahat boyu, ancak baya bir bereketli çıktı benim için. :)

Nereden Aldım?
Bim'den 2 TL'ye Dove şampuan, bakım kremi, bakım maskesi seyahat setini almıştım bir zamanlar. O da bu zamandan kalma. :)

Nasıl Kullandım?
Saçımı bir güzel şampuanladım, duruladım. Saç kremi kullanmadım! Duruladığım saçıma yedirdim maskeyi. Ama ama ama asla ve asla saç diplerime değdirmedim. Bu konuda çok hassas davrandım. Ha değerse ne olurdu, bilmiyorum. Değdirilmemesi gerektiğini biliyorum sadece. :)) Maskeyi yaklaşık 5 dk saçımda beklektikten sonra duruladım ve tamam bitti. :) Saçıma ilk sürdüğümde imkanı yok bu benim kördüğüm olmuş saçımı açamaz dedim ama 5 dk sonra saçlarım resmen mucizevi bir şekilde açılmış oldu. :)

Ne Sıklıkta Kullandım?
Ya yıkanma aşırı ya da 2 yıkanmada bir kullandım. Maskeyi kullanmadığım zamanlar saç kremi kullanırken, maske kullandığım zaman asla ve asla krem kullanmadım. Omuz boyunda olan saçlarım için yaklaşık olarak 15 sefer falan kullanılacak gibi. Çok mu cimri kullanıyorum nedir? :)

Ne Sonuç Aldım?
Saçlarım sadece krem kullandığım zamana göre daha yumuşak oldu. Parlaklık konusunda çok büyük bir gelişim gözlemlemedim. Saçlarım çok kolay tarandı. Tarak aktı gitti. :) Ayrıca kokusu çok hoşuma gitti. Hemen gitmiyor bu hoş kokusu, bu yönünü beğendim.

Bir Daha Alır mıyım?
Olabilir, ama öncelikle şu herkesin öve öve bitiremediği Watsons Avakadolu Saç Maskesini denemek istiyorum.

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder