Watsons Haziran Alışverişi

30 Haziran 2013 Pazar
Haziranın sonuna geldik ve ben bu postu girmeye anca vakit buluyorum; oysaki alışverişimi Haziran başında yaptım ben! Ama ülkece yaşadığımız olaylar sebebiyle bloga post girmeyince olan oldu ve tarih kayıverdi. Ne yapalım, şimdilik böyle olsun. Temmuz alışverişini zamanında yazmaya çalışırım. :)


Bakalım neler aldım? 

1. Watsons Avokadolu Saç Bakım Maskesi (Herkes öve öve bitiremeyince ben de muhakkak denemeliyim dedim!)

2. Watsons Ballı Saç Bakım Maskesi (Saç Bakım Maskelerinde 2.si %50 indirimli olunca, bir de bunu deneyeyim bakalım dedim ve onu da alıverdim!)

3. Watsons Burun Bandı (Son zamanlarda saç bakım maskelerinden sonraki yeni takıntım, siyah noktalarımdan kurtulmak oldu. O yüzden daha önce denemediğim bu ürünü de alıp bir elden geçireyim dedim. :))

4. Watsons Lip Gloss (Aslında lip gloss kullanmayı pek tercih etmiyorum ama, hem şirinliğine vuruldum, hem de indirimini görünce dayanamadım, denemelik aldım. :))

5. Beauty Formulas Intensive Foot Cream (Eh yaz geldi, ayak bakımı önemli bir hal aldı. Ayak bakımı olmazsa olmaz yazın dedim ve uygun fiyatını görünce de dayanamadım alıverdim.)

Peki Bunlara Ne Kadar Ödedin Derseniz ?

Saç Bakım Maskelerinin adet fiyatı 9 TL idi. 2.si %50 indirimli olarak alındı!
Burun Bandının fiyatı 7.99 dı sanırım, yanlış hatırlamıyorsam. :)
Lip Gloss 3.99 TL ye alındı. İndirimi vardı. 
Ayak Bakım Kremi 5 TL gibi bir fiyata alındı.

Toplamda da 29-30 TL arası gibi bir fiyat ödedim. 

Temmuz ayı katalogunu da karıştırdım da yine gözüme kestirdiğim indirimler gördüm. En yakın zamanda yeni bir Watsons alışverişi beni bekler. Ayrıca bu ürünlerin de yorumları en yakın zamanda gelecek.

Sevgiyle kalın!

0 yorum:

Yorum Gönder