Aşk Peşinde

13 Haziran 2013 Perşembe
Adına bakılır bakılmaz aa "aşk" kitabı bu yaa izlenimi uyandıran ama yaklaşık 500 sayfa olan kitap toplasanız maksimum 10 sayfa aşk içeriyor. Geri kalan ise biraz aksiyon, biraz polisiye, biraz dram.

Arka kapağını okuyup konuyu az çok biliyor olmama rağmen kitaba başlarken, ilk 2 bölümü anlamada, konuya giriş yapmada biraz zorluk çektim. Ama geri kalan kısmı su gibi akıp gitti.

Beğendim ama öyle çok süperrr ya diyemem. Zevk alarak okudum ama oo en beğendiğim kitaplardan biri de diyemem. Tavsiye edebilirim ama yine de çok büyük beklentiniz olmasın diye uyarımı da yaparım. :)

Bölümler oldukça uzun geldi bana, bu yüzden ne kadar uykum olsa da yine de yılmadan bir bölüm daha bir bölüm daha okudum, merak uyandırdı bir süre sonra. Ne olacak diye meraklandırıyor.

Arka kapağında konu şu şekilde belirtilmiş:

"Yayımcısı tarafından sözleşmesine uymamakla suçlanan Charlotte Bronte, kız kardeşi Anne'i de alarak bu yanlış anlaşılmayı düzeltmek üzere Londra'ya doğru yola çıkar. Yaşadıkları maceralar ve Charlotte' un tanıklık ettiği cinayet sonrasında bütün Bronte ailesi kendilerini tehlikenin içinde bulur. Dünya'nın temellerini kökünden sarsmak isteyen gözüdönmüş bir katilin peşine düşen Charlotte, bu yolculuğu sırasında hiç ummadığı bir aşka da yelken açar.

Ve bu sırada hayatı baştan sona değişir."

Yazar ise şu şekilde bir açıklama yapmış:

"Döneminin katı ahlak anlayışının gölgesindeki gönül ilişkilerini, zengin iç dünyasıyla kaleme alan Charlotte Bronte'ye her zaman hayalini kurduğu o macera dolu yaşamı bu romanla tattırmak istedim. Kitabım, aşkın ve tutkunun bu ölümsüz yazarına yürekten övgülerimi yansıtan bir hediyemdir."

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder