Yüreğim Aşkı Arıyor

14 Haziran 2013 Cuma
Değişikti; daha önce böyle bu tarz bir kitap okumamıştım. Ama çok güzeldi; çok beğendim. Öyle ki bir oturuşta, bir günde bitirdim. Tadı damağımda kaldı. Keşke biraz daha kalın olsaydı. :)

Normalde bir kitabı 2.defa okumaktan çok hoşlanmam ama bu kitabı okuyabilirim bence. :)

Adından anlayacağınız üzere "aşk" temalı bir kitap. 1800 lü yıllarda, sosyete hayatında geçiyor olaylar ve gerçekten detaylar öylesine gerçekçi verilmiş ki okurken oldukça büyük bir zevk alıyorsunuz.

En son "aşk" temasını bu kadar çok barındıran kitap olarak Alacakaranlık serisini okumuştum sanırım ve bu da (fantastik olmadığı halde) onun kadar güzel anlatmış olayları, aşkı, kıskançlığı. Ve tabi bir de bunda çekişmeler var. Sosyete çekişmesi var!

Ayrıca o dönemin kadınlarının da ne denli zorluklar çektiğini, ne koşullarda yaşadığını görebiliyor, anlayabiliyorsunuz.

Kitabın arka kapağı şu şekilde:

" New York'un görkemli ve parlak bir çağında...

Ziyafetler ve balolar arasında oynanan bir OYUN

Zenginlik ve ayrıcalık içindeki bir ömrün ÖDÜLÜ

Dostluklar ve genç bir kadının kalbinin arzularını test edecek KURALLAR

Clara Carter cemiyet hayatı ve sosyetenin parlayan yıldızı olacaktır...

Ama bunun bedeli ne olacak?"

Hayal dünyasına sürüklenip, ah keşke ben de öyle bir ortamda, öyle bir aşk yaşayabilseydim hayalperestliğinde olanlar için kesinlikle okunması gereken bir kitap.

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder