Kördüğüm

15 Haziran 2013 Cumartesi
Bu yaz mevsimi bana hiç yaramıyor arkadaş. Her gün bir kitap bitirir oldum; beni hem maddi hem de manevi sıkıntıya sokacak bir durum yaşayacağım bu gidişle. :)

Bu sefer bitirdiğim kitap "Kördüğüm" isimli Heidi Betts'in çoğu kişi tarafından beğenilmiş bir kitabıydı. Son zamanlarda "aşk" temalı kitaplara sardım. Bakalım bu durumum daha ne kadar devam edecek. :)

Kitabı beğendim, evet güzeldi, detaylar yerli yerindeydi. Aşk teması oldukça yoğun yaşanmıştı. +18 sayılabilecek oldukça fazla kısım vardı; o yüzden tercih edilirken dikkat edilmeli. Ayrıca bundan önce okuduğum "Yüreğim aşkı arıyor" bana göre aşk temasını daha güzel işlemişti. Onu okurken daha çok zevk almıştım. Tabi bu kitaba da kötü demiyorum, bu da güzel. :) Hatta 2.kitabı da en yakın zamanda okumayı planlıyorum; tabi önce almam lazım!

Kitabın arka kapağı şu şekilde:

"ÖFKELERİ SONSUZA DEK SÜRECEK Mİ?
YOKSA AŞK,
HER DÜĞÜMÜ ÇÖZECEK KADAR GÜÇLÜ MÜ?

Birbirine rakip iki köşe yazarı, gelecekte başlarına gelecekten habersiz bir şekilde gazetedeki köşelerinden birbirleriyle iddialaşmaktadır.

Örgü örme üzerine bir iddiaya tutuştuklarındaysa kaderin, hayatlarını değiştirecek ağları ilmek ilmek örmekte olduğundan habersizdirler.

Bu ateşli aşkla baştan çıkacak, serinin ikinci kitabını sabırsızlıkla bekleyeceksiniz!"

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder