Hayatımda Duyduğum En İyi Koku, 3ka.com.tr'den geldi!

30 Haziran 2014 Pazartesi
Geçenlerde Sevgili Biricit Cons'un şuradaki çekilişine katılmıştım. 3ka.com.tr sponsorluğunda 3 kişiye Victoria's Secret Parfüm Mist hediyesi vardı. Şans benden yana oldu ve şurada açıklanan sonuçlara göre son kişi olarak çekilişi kazandım. Çekilişi kazandığıma dair mail alınca da çok sevindim tabii ki, tahmin edersiniz. :) Hem bir çekiliş sonucunda şanslı çıkmak hem de daha önceden deneyimlemediğin bir ürünü deneme fırsatı bulmak gerçekten harika bir duygu. :)

Mail'de istediğim parfüm misti seçebileceğim de yazılı olunca, açtım sponsor sitemizi, hemen taradım ürünleri... :) Aradım, taradım ve sonunda "Siyah Menekşe, Pembe Kuş Üzümü" kokusunu tercih ettim. Tercih ettiğim ürüne Buradan bakabilirsiniz. İletişim bilgilerimi Biricit Cons'a gönderdikten sonra çok hızlı bir şekilde ürünün kargoya verildiğini öğrendim. Üstelik şahsıma takip no.'su verildi. Bu gerçekten çok iyi bir uygulama! İnternette neler neler okumuyoruz ki!, hediye kazanan arkadaşlar, hatta satın alan arkadaşlar (başka sitelerden) ürününüzü gönderdik deyip kandırılıyor, ürünleri gönderilmiyor firmalar tarafından falan... Çok ayıp değil de ne!? Bu yüzden 3ka.com.tr'yi bu konudaki duyarlılıkları neticesinde tebrik etmek istiyorum. :)

Söylediğim gibi hediyem hemen kargoya verildi ve Adana'dan İstanbul'a oldukça hızlı bir şekilde geldi. Bu sabah da kargo kapımı çalıverdi. :)

Kargo paketini hemencecik açtım ve karşılaştığım manzara bu şekildeydi.
Ürün kırılmasın, dökülmesin diye resmen mumyalanmış bir vaziyetteydi. İşte bu da 3ka.com.tr'ye 2. artısını verdiğim nokta oldu. Üründe en ufak bir zedelenme, çatlama, dökülme yoktu. Sıfır bir şekilde elime ulaştı! Ve ambalajından da çıkardıktan sonra ta daaa! :)
Aynen sitede gözüktüğü gibi, hiç bir farklılık olmadan elime geçti gördüğünüz gibi. :) Sabah sabah hemen açtım, sıktım tabii ki. :) Denemesem, çatlardım. :) Az bir şey sıktım ve hiç abartmıyorum hayatımda duyduğum en güzel koku ile karşılaştım! Bu nasıl tatlı, nasıl hoş bir koku böyle! Genelde tatlı kokular içimi bayar benim ama bu hiç mi hiç baymadı! Aksine az bir şey sıktım ve şu saat oldu yürüdükçe, hareket ettikçe koku çok güzel bir şekilde benimle dağılıyor, koktukça kokuyor. Bu da gösteriyor ki kalıcılık olarak da gayet iyi... :)

Şu an elimde açık olan ve tüketmem gereken parfümler mevcut ama onlar biter bitmez "benim parfümüm, benim kokum budur!" diyerek alacağım bir ürün bu!

3ka.com.tr sitesine girerseniz, sloganının "Mutlu Alışverişin Güvenilir Adresi" olduğunu göreceksiniz ve bunu şu dakika ile onaylıyorum! Ürünün hızlı ve kırılmadan-dökülmeden gelmesi "güvenilir adres" olduğunu, bu kadar güzel bir koku keşfettiğim için de beni "mutlu" ederek "mutlu alışverişin" adresi olduğunu kanıtladı. :)

Bu güzel etkinlik ve hediyeleri için hem Biricit Cons'a hem de 3ka.com.tr firmasına çok teşekkür ediyorum.

Eğer siteyi merak ettiyseniz ve gezmek, alışveriş yapmak isterseniz: TIK TIK
Diğer parfüm mistleri deneyimlemek isterseniz diye:

Kırmızı Elma & Sulu Sümbül : TIK TIK
Şakayık & Şeftali Çiçeği : TIK TIK
İris & Armut : TIK TIK
Ahududu & Şakayık : TIK TIK

Sevgiyle kalın.
- Visnetw -

0 yorum:

Yorum Gönder