Günlerden Yine Cumartesi Pazarı

8 Haziran 2014 Pazar
Geçen haftaki cumartesi pazarı alışverişimi burada yazmıştım. Geleneği bozmadan bu hafta da aynısını yapmak istedim.

Bu cumartesi yine hava tam pazarlıktı. Ne çok sıcak, ne çok soğuk. Ayrıca hava son günlerde yağışlı gidiyor diye midir nedir bir çok tezgah fiyatları yarı yarıya çekmişti. Geçen hafta olan bir çok tezgah da yerini başka ürünlere bırakmıştı. Örneğin geçen hafta aldığımız Koton marka pantolonların tezgahı bu hafta yoktu. Her hafta yenilenen tezgahlar pazara ayrı bir hava katıyor, tabii bize de heyecan... :)

Bu hafta neler aldığımıza gelirsek...

Bu oje düşkünlüğüm bir gün başıma iş açacak gibime geliyor ama ne yapalım çok seviyorum. :) Ne zamandır şöyle güzel bir neon pembe oje almak istiyordum. Gabrinin neon pembe ojesini görür görmez resmen "sen benimsin" moduna geçiş yaptım. Tezgahtan ışık hızı ile kaptım. :) Ojelerin tanesi 2 TL idi, ancak 3 tanesi 5 TL olunca hemen yanına 2 tane Flormar eklendi. Sağ baştaki ördek başı yeşili gibi. (Yeşil oje zaafım ne zaman başladı hatırlamıyorum ama gittikçe artıyor.) Sol baştaki ise siyah ama içinde gri dalgalanmalar var. En kısa zamanda deneyip yorumlamak istiyorum. :) Bu oje tezgahı sabit, yani her hafta aynı yerinde kuruluyor. Ojelerin yanı sıra bir çok makyaj malzemesi de satıyor.

Siyah-beyaz çizgili tunik kazak. Fusion marka (Markanın Metroport AVM de şubesi mevcutmuş), üzerinde etiketi duruyor. Görüldüğü üzere etiket fiyatı 54.90. Ben ise sadece 5 TL'ye satın aldım. Yakasında ufak bir söküğü var, dikiş yerinden atmış. Dikildiğinde orjinal gibi olacak. Bu tezgah da genelde aynı yere kuruluyor. Sürekli bu markanın ürünlerini getiriyor. Her hafta fiyatları değişiyor. Kimi zaman 5, kimi zaman 10 TL oluyor.
Siyah yün hırka. Yine aynı tezgahtan. Yine Fusion marka, etiket fiyatı 39.90. Ben 5 TL ye aldım. Kol kısmında düğmeleri var, yani kolları kıvrılabiliyor. Yanları arka ve önden biraz daha uzun. Önden düğmesi mevcut. Bana göre açık daha güzel duruyor. :) Bu hırkanın çok tatlı koyu mor renginde olanı da vardı. Bir bayan satın aldı. Gözüm kaldı. :)
Gri, twitter kuşu desenli tunik-bol kazak. Tezgahta atılmaktan biraz buruşmuş. :) Yine aynı tezgah, yine Fusion marka ve etiket fiyatı görüldüğü üzere 79.90. Ön kısmında hafif bir lekesi var. Leke çıkarıcı deneyeceğiz, eğer çıkmaz ise DIY projesi yapılacak. Alınan fiyat 5 TL. :) Dikkatimi çeken şey bu tezgahın iyi para kazandığı oldu. İnsanlar 7'şer 8'er aldı. Tezgahta sadece hırka- kazak yoktu. Bunların yanı sıra, kumaş pantolonlar, tesettür elbiseleri, abiye elbiseler, gömlekler ve bluzlar da vardı. Bizim payımıza düşenler bunlar oldu.

Bunların adet fiyatı 2.5 TL. Defoları da yok. Atlet krem rengi. Hem kışın içe giymelik, hem de bazen omuzları açık kazak-bluz vs. giyildiğinde tamamlayıcı olacak. Diğeri ise incecik, tiril tiril çizgili bir kazakımsı bluz. Straplez elbise üzerine giyeriz diye düşünerek aldık ama sanki yüksek bel bir kot üzerinde de güzel duracak gibi. :)
Melamin, dantel süslemeli gibi duran tepsi. 5 TL. Bu dantel süslemesi gibi olayı ilk defa IKEA getirdi sanki ülkemize. Ondan sonra da pazarlarda aldı başını gitti bu model. Şu yazıda bulunan saksıların biraz daha düşük kalitesi (plastik olanları) de hemen hemen her dekorasyon ürünü satan tezgahta mevcut. Üstelik pembe- mavi gibi renkleri de var. :) Bunu aldığımız tezgah da sabit. Her hafta aynı yerde kuruluyor.
Son olarak %100 koton olan 3 adet kahverengi normal boy havlu. Bizim yeni evin banyosu kahverengi olunca ona da yeni uyumlu havlular alınmadan olmazdı.. 3 tanesi 10 TL. Pembe, yeşil, beyaz, mavi gibi renkleri de mevcut. Her hafta aynı yerde kuruluyor. Pril ise deneme boy ürün. Pazar içinde orjinal boyları da dağıtılıyordu. Ama kadınlar öyle bir itiş-kakış kapışma içindeydi ki sıraya bile girmeye yeltenmedik. Deneme boy ürünü aldık sadece. :)

Bu hafta da pazar alışverişi böyle sonlandı.
Darısı haftaya...
Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder