Yeni bebegim karsinizda!..

24 Haziran 2014 Salı
Ingiltere'ye doner donmez yine yeniden kendimi alis verise adadim resmen. Eee naparsin yalnizligin en iyi ilaci. :D Hemen kosa kosa TK Maxx'e gittim ve kendimi gunes gozlukleri reyonuna attim. Icimdeki kotu melek gozluk almak icin beni durterken iyi melek parani sakla zaten gozlugun var diye durduruyordu... Veee sonra yeni bebegimi gordum... Bildiginiz uzere son donemlerde yuvarlak gozlukler moda olmaya basladi ve metal cerceve modasi da geri geldi. Burada da oldukca moda haberiniz olsun... :))

Yeni bebegim gordugunuz gibi cok cool bir sey. Markasi MaxMara. Ve simdi asil bomda, fiyati 100 TL ye denk geliyor. Normalde baya pahali olan bu bebek TK Maxx sayesinde bu kadar ucuza alinabiliyor. Merak etmeyin hem de orjinal. Eger olur da yolunuz Ingiltere'ye duserse, TK Maxx'e goz atmadan bu ulkeden ayrilmayin. Bu arada her TK Maxx subesinde farkli urunler var ve neredeyse her gun yeni urunler geliyor subelere. O yuzden elinizden geldigince cok ziyaret edin subeleri. :))


Siz ne diyorsunuz benim yeni bebegim icin? 

Homeless

xxx

0 yorum:

Yorum Gönder