Heheyttt! Sahalara geri donuyorum!...

23 Haziran 2014 Pazartesi
Selam millet,

Ben Homeless, uzun zamandir yazmiyordum ve bizim 3k blogu idare ediyordu. Ama artik yazmaya karar verdim. Simcik diyeceksiniz ki neden simdi yazmaya karar verdin. Neden mi? Hani platonik asik olmayi seven ben var ya, yine asik oldu ama bu sefer karsilikli gibi gorunuyor ve bu adam icin hayatini duzene sokmaya calisiyor. :)))

Yeni bir haber size, yakinda java calismaya baslayacagim ve ogrendiklerimi sizinle de paylasacagim... Hani bolumumle alakali pek bir sey bilmeyen ben kalkip yapay zeka yuksek lisansi yapiyorum bir de ustune tez donemindeyim. Bu sebepten oturu de bir an once ciddi anlamda java ogrenmem lazim kaldi tezi teslim etmeme 2 ay ve ustune ustluk 12.000 kelime de raporu var!

Gelelim hayatimi duzene sokma karari verdirten adama. Yine cok yanlis sularda yuzuyorum. Sonunda cok uzulecegim ama ilk defa boyle guzel seyler hissediyorum uzun sureden sonra. Hatta ilk defa boyle hissediyorum dersem daha dogru olur. platonik asktan farkli ve daha fazla ne hissediyor olabilirsin diye soracak birileri olabilir. Hayatinda aradigin, bir adama kafanda giydirdigin bir kiyafet vardir ya -buradaki kiyafet kisilik ozellikleri oluyor cunku tip ilk bakista onemli ama kisilik, bana nasil davrandigi daha onemli tipinden, ee ne de olsa 30 yil sonra tip mip hak getire. :)))- iste o adam oldugunu hissettigim adam bu adam. Keza hislerime de cok guvenirim. :)))

Esas adamimiz baya bir zeki, ee artik benim de zekami tozlu raflardan cikarip kullanmamin zamani geldi. Zira uzun bir suredir kullanma geregi duymuyordum. Adam isine asik ve basarili. Keza yazilim muhendisi. Ayrica benim gibi bos tenekede degil. Eee millet ben simdi onun altinda ezileyim mi? Tabii ki ASLA... Hemen inekleme calismalarina baslamaliyim. En acilinden... :P Siz de bana yardim edin ama. Guzel ders notlari, videolar bulursaniz hemen yorumla gonderin bana. :))

Ayrica bir yandan tez icin java lazimken diger yandan Ingiltere'de kalabilme planlari icin de java ogrenmem sart. Bir konuda iyi olmaliyim ki staj bulabileyim degil mi? Gezdigim, gordugum, yedigim, ictigim vb. seylerden hic bahsetmeden direk boyle girdim olaya ama ben bu blog isinin buyusune yine kapilirsam bir bakmissiniz her animi paylasir olmusum sizlerle... :)))


0 yorum:

Yorum Gönder