Seçilmiş - Beden Hırsızı

1 Temmuz 2012 Pazar


Açlık Oyunlarından sonra tabi konu olarak, kurgu olarak biraz vasat kaldı ama okunmayacak kadar da kötü olduğunu sanmayın. Tamam belki okurken tüyleriniz ürpermiyor, kendinizi farklı duygulara çok fazla ve derinden kaptırmıyorsunuz ama okurken de çok sıkılmıyorsunuz. Vakit geçirmek için okunabilecek bir serinin ilk kitabı.

Anladığım kadarıyla ortada farklı yetenekleri olan 9 genç var ve seri kitaplarının her birinde de onlardan bahsedilecek. Biraz X-Men vari fantastik bir seri.

Adından da anlaşılacağı üzere bu ilk kitapta "başkalarının bedenine geçebilme" yeteneği olan bir gençten bahsediliyor. Açıkçası okurken sıkılmadım, bazı yerlerde eğlendim bile. Bir kaç yerde az çok meraklandım. Kitabın sonu off 2.kitabı hemen okumam gerek gibi bir sonla bitmedi ve beni merakta bırakmadı. Ancak, kitap içinde açıklanmayan ( diğer yetenekli gençlerin hayatlarında olan bazı şeylerin detayları ) olduğu için, az çok onları merak ediyorum şu anda.

Kısacası, çerez olarak okunabilecek bir kitap. Fantastik kitap sevenler ( bana sorarsanız özellikle orta son-lise başı gençler ) için okunabilecek bir kitap. Ama siz yine de beklentinizi öyle çok yüksekte tutmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder