Haftaya Renkli Bir Başlangıç

28 Mayıs 2013 Salı
Haftaya renkli bir başlangıç yapayım dedim ve tırnaklarımı renklendirdim. Nail-art yapamayacak kadar beceriksiz olduğum için düz düz sürdüm ojeyi yani. Öyle ahım şahım bir şey beklemeyin benden. =)

Kullandığım oje Natty markalı bir oje. Şişenin üzerindeki etikette 370 numara yazıyorken, şişenin altında 6 numara yazıyor. Hangisi bu ojenin numarası cidden bilmiyorum. Bilen varsa, ya da gerçekten hangisine bakmam gerektiğini bilen varsa lütfen beni de bilgilendirsin.

Ojenin rengi pembe. Birazcık çingene pembesi gibi, birazcık bordomsu gibi. Şişesinde daha koyu bir renk, ancak tırnağa sürünce daha açık bir pembe oluyor. Fırçasını pek sevmedim, sürerken çok yayılıyor. Bu nedenle ojeyi sürmekte çok zorlandım, hep taşırdım. =) Zaten resimlerden de anlarsınız!

Belki bu ojeyi Nail-Art yapanlar süsleme amaçlı kullanabilir. Rengi hoş durur gibime geliyor. =)

Oje çıkmasın, bari birazcık sıyrılmadan tırnağımda kalsın diye de üzerine "koruyucu" maksadında Elanor 400 kullandım. Şeffaf Oje. =) Ancak umduğumu bulamadım ve bismillah 3.günün sabahı sıyrılmış durumdaydı ojelerim. :/

Natty oje yeni değil. Evde buldum. Belki de annemden tırıkladığım ojelerden biri olabilir. Bu sebeple fiyatını bilemiyorum. Ancak nette ufak bir araştırma yaptım ve birçok kişinin bu ojeyi denediğini gördüm. Yani bilindik bir markaymış. Dolayısıyla fiyatını da kolayca bulabilirsiniz gibime geliyor. =)

Elanor oje ise daha önceki yazılarda bahsettiğim gibi Leydi Kozmetiğe ait bir ürün ve Bakırköy Cumartesi Pazarında 3 tanesini 2 TL ye alma şansınız mevcut. Ben bu sebeple bir çok rengini topladım. Ucuz oje arayanlara tavsiyemdir ancak kokusu biraz ağır. Sürerken azıcık nefesinizi tutmanız gerekebiliyor. =)

Sevgiler


0 yorum:

Yorum Gönder