Ikea Hediyenizi Aldınız mı?

22 Aralık 2013 Pazar
Geçenlerde hem mail, hem de cep telefonuna mesaj olarak, "Ikea'ya gelin, saksı hediyenizi alın" şeklinde bir duyuru aldım. Eh ben de böyle saksıydı, tastı, tabaktı olunca dayanamayan biri olunca, kalktık sabahın köründe Ikea'ya gittik.

Sabahın körü diyorum, (normalde geç kalktığım için bana göre erken bir saat :))) çünkü kahvaltıya gittik. Özellikle peynirin tadına ve sucuğun baharatına bayılıyorum. Ya her hafta ya da 2 haftada bir Ikea'ya kahvaltıya gitmeyi alışkanlık haline getirdik. Hafta içleri oldukça uygun fiyatlı, lezzetli ve sınırsız çay/kahveli kahvaltı yapmak isterseniz, tavsiye ederim. :)

Her neyse, önce saksıyı aldık kasaya geçtik, ancak kasada bir türlü düşmedi fiyatı, hediye olarak alamadık. Daha sonra bizi Ikea aile kartına başvuru yapılan yere yönlendirdiler, meğersem kart bilgilerinizi falan alıyorlar, bilgisayara işliyorlar, sonra da hediyeyi veriyorlarmış. Yani Ikea Aile Kart sahibi olmak zorundasınız saksınızı almak için. Eğer kartınız yok ise de üzülmüyorsunuz, gidip anında başvurup alabiliyorsunuz. Dolayısı ile eğer benim gibi Ikea ürünlerinden memnunsanız, bu hediyeyi kaçırmayın derim.

İşte hediye edilen saksım:
 Siz onun saksı olduğuna bakmayın efendim, çok güzel organizer görevi görüyor. Bizim evde banyoda tarak, fırça gibi saplı ürünleri içeriyor mesela şu anda. Bence oldukça şık duruyor. :)

Ikea'ya gitmişken eli boş dönmek de olmazdı tabi, hediye saksımın yanına hemen bir kaç parça eşya sıkıştırıverdim. :)
Hediye saksımla aynı desendeki enine uzun saksıyı da atıverdim hemen kasasın önüne. :P Bu saksımız da, yine banyoda toka ve taç gibi ürünleri topladı. Hem ikisi bir arada uyumlu oldu, hem de düzenli ve temiz bir görüntü elde ettik. :)
Resimde gördüğünüz aslında bir servis altlığı, ancak o da bizim evde görevinden sapmış durumda. Daha önce bir kaç tane daha almıştım, ancak bir yer eksik kalınca, eksiği tamamladım bu sefer. Peki ne diye kullanıyorsun sorusu gelirse: Efendim bilirsiniz eskiden danteller çok modaydı, şifonyerler üzerine, komodinler üzerine, masalar üzerine vs. Şimdi ise pek fazla kullanan yok gibi. Eh ben de artık dantel kullanmıyorum, ancak komodinlerimin üzeri de örtüsüz pek boş kalıyor gözümde. Ben de bu servislikleri alıp dantelmiş gibi kullanıyorum. Hem entel dantel bir hava veriyor, hem de modernlik kaybolmuyor. Kim görse "aa ben de yapayım böyle, mantıklı" dedi. Tabi sevmeyen de olabilir, saygımız sonsuz. :))
Eşim her seferinde tenceren yok mu be hanım, her yerden tencere tava alıyorsun diyip duruyor ama yok yani, hep eksik, ne yapayım. :) O yüzden uygun fiyatlı bulunca da bir tencere ve biri silikon biri delikli 2 adet spatula da alışveriş sepetimize eklendi. :)

Şimdi duydum ki ayın 31'ine kadar da yeni indirimler yapılmış bir çok üründe. Evi bu sene komple Ikea'dan döşedik (gören sponsor mu oldu diyor :P) ama yine de indirimdeki ürünlerden de belki ekleme yapabiliriz. Haftaya yine bizi Ikea kahvaltı ve alışverişi bekler. :)

Sevgiler

1 yorum:

  1. Swotpisces dedi ki...:

    güle güle kullanın...

Yorum Gönder