Okudum: Şanslı Köpek Çöpçatanlık Servisi

21 Aralık 2013 Cumartesi
Bu kitapla alakalı diyeceğim ilk şey, eğer benim gibi hayvanları çok seviyorsanız, mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Kitabı okuduğum sürece, kitaptaki her köpeği kendi köpeğimmiş gibi hayal ettim, sevdim, eğlendim, mutlu oldum. Bana göre oldukça eğlenceli bir kitaptı. :)

Okuması çok rahat, kafanızı hiç yormuyor, genelde geceleri yatmadan önce okudum ve yatağa yüzümde gülümseme ile girdim hep! :)

Yaş sınırı olmayan bir kitap bence. Ortaokul (hatta ilkokul bile belki) yaşlarından itibaren okunabilir. +18 e girecek hiç bir öğe, betimleme vs. içermiyor. Ebeveynler çocuklarına içleri rahat bir şekilde hediye edebilirler. :))

Kiler marketlerden çok uygun fiyatla da edinebilirsiniz. :)

Konudan bahsetmek yerine, sadece arka kapakta yazanları vermekle yetineceğim, zaten orada yeteri kadar anlatılmış:

Şanslı Köpek Çöpçatanlık Servisi

Bir aşk hikayesinde çoğunlukla iki tarafın olması beklenir. Ancak bu hikaye üç taraflı.

Durun, hemen aklınıza yasak bir aşk ya da ihanet gelmesin. Buradaki üçüncü taraf başka bir insan değil; köpekler.

Lara insanların içlerindeki boşluğu doldurabilecek en önemli duygulardan birinin hayvan sevgisi olduğuna inanmaktadır; özellikle de köpek sevgisi. Arkadaşıyla birlikte kurduğu küçük topluluk, insanlarla köpeklerle eşleştirmekte, böylece yardıma muhtaç köpeklere kalıcı yuvalar bulurken, insanlara da sadık bir dost kazandırmaktadır.

Lara'nın evinde her zaman yardıma ihtiyacı olan bir köpek için daha yer vardır.

Bir köpek daha... Bir tane daha...

Fakat bir gün, erkek arkadaşı Evan, onu ve köpeklerini artık istemediğini söyler. Evi köpekleriyle birlikte terk etmek zorunda kalan Lara'yı, zor günler ve önemli bir seçim beklemektedir.

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder