Pazartesi Sendromuna Şeker Gibi Renk!

9 Aralık 2013 Pazartesi
Malum pazartesi sendromu! İnsanın canı ne iş yapsın istiyor ne de yataktan çıksın. Bıraksalar beni sıcacık yorganımın altını bırakıp da kalkıp iş miş yapmam. Ama nerede o lüks! :)

O yüzden iş bitince yeni post girebiliyorum ancak. :)

Bu ojemi aslında daha önce sürdüm ama postunu yazmak için özellikle Pazartesi gününü bekledim. Rengine baktıkça içim açılsın, daha bir mutlu olayım, bana neşe versin diye! :)

Bugün biraz Ruby kırmızıya kaçan biraz da çingene pembesine kaçan bir rengim var. :)

Flaşlı çekim yaptığım zaman işte böyle I love'un meşhur lip glossunun rengine çok yakın duruyor. Ancak güneş altında (tabi bu havada güneşi bulmak pek kolay değil :)) birazcık da kırmızıya çalıyor. Zaten böyle resme çok çoook dikkatli bakarsanız, bazı yerlerin kırmızı bazı yerlerin daha pembe olduğunu anlayabilirsiniz. :)

Peki hangi oje bu diye sorarsanız?
Markası Linette, numarası 109 ve adı da Ruby Red :) Bu resimde içindeki simlerde belli olmuş, çok hoşuma gitti. :) Çok simli değil, hoş bir ışıltı verecek kadar sim içeriyor. :)
Bu ojeyi nereden aldın diye sorarsanız: Türkiye'den değil!
Yıllar yıllar önce Amerika'dan hediye gelmişti bana. (Seri olarak, yani bir çok rengi daha var ben de.:)) Onca yıl geçmesine rağmen üstünden, ne bir ağdalaşma ne bir kuruma. Taş gibi çıktı vallahi. :)
Arkasında da bir sürü yazısı var böyle. İçindekileri yazmışlar da yazmışlar. :)

Türkiye'de bulunabilir mi bilmiyorum ama benim tavsiyem Ruby kırmızı bir oje edinin. Yılbaşı akşamı büyük ihtimalle benim tercihim bu renkten yana olacak. Nedense o akşama kırmızı dışında bir renk yakıştıramıyorum. :)

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder