Şeker Gibi Başlar, Şeker Gibi Biter

14 Aralık 2013 Cumartesi
Normalde pazar günü yazmam gerekirdi bu yazıyı, hani hafta bitişine ithafen falan ama.. Ben de çoğu insanın aksine pazar sendromu var. O yüzden pazar günleri post yazacak keyfe erişmem zor benim. :) Ama cidden pazar günleri çok sıkıntılı geliyor bana.. Dışarı çıksanız, trafik berbattır. En yakın mesafedeki yere bile gitmek en az 1 saatinizi alır. Hadi gittiniz, araba parkı sorun olur. Yemek isterseniz, kalabalıktan yemek geç gelir. Alışveriş için gezineyim dersiniz, mağazadaki kalabalıktan içiniz bayılır.. O yüzden pazar günleri evde kalayım, yataktan çıkmayayım bütün gün dersiniz, bu seferde hasta gibi hissedersiniz.. :(

Neyse, geçiyorum ben haftayı şeker gibi bitirmeye.. Çok güzel bir renk seçtim gene!

Sevgili Sargita'nın hediyesi Golden Rose 37 numara karşınızda! Tam bir portakal rengi, hiç çıkarmak istemiyorum tırnağımdan. :)
Aslına bakarsanız tam bir yaz rengi. Yazın bol bol  kullanacağımdan şüphem yok. :)

Ama bu oje ile sevdiğim başka bir özellik var. Fırçası kalın! Normalde kullandığım çoğu ojede ince fırça vardır benim ve kafamda da her zaman ince fırça daha iyidir düşüncesi.. Ama ama ama bu fırça benim tüm tabularımı yıktı attı. Çünkü kalın fırça ile sürmek daha kolay(bir hamlede daha fazla oje aldığınız için üzerine) ve taşırır kesin dememe rağmen ojeyi hiç taşırmadan sürmek mümkün! O yüzden bayıldım fırçasına! Bundan sonra oje seçimi yaparken daha kalın fırçalı olanlarına yöneleceğim. :)
Malum kış geldi, bu turuncu renge de bir kardanadam ekleyeyim dedim resme. :)) Resmi geçelim, ojeye dönelim. Ben 2 kat sürdüm, kuruması gayet makul zamanda oldu. Tek kat sürdüğüm zaman biraz şeffaf kaldı, o yüzden tam rengini çıkarması için (üzerinde de belirtildiği üzere) 2 kat sürmek daha iyi bence de.

Dikkat edilmesi gereken bir husus var yalnız kalın fırçalarda. O da üzerine çok fazla oje almamanız gerektiği! Çok alırsanız (ki ilk başta sanki fırça inceymiş gibi davrandım) yine taşırmadan sürmek mümkün ama çok sıvı sıvı olduğundan hem kuruması açısından daha fazla beklemek gerekiyor, hem de tırnağınızı (parmağınızı) hiç oynatmamanız gerekiyor. Yoksa oje sağa sola kayıveriyor. :)

Aşağıdaki resim de flaşlı olarak çekilmiş hali. Ayrıca ilginç olan şu ki, güneşin altında da (tabi bu havada güneş ne kadar bulunabilirse :)) neon turuncuya çalıyor olması.
2014 yazının göz bebeklerinden biri bu benim için!

Sevgiyle kalın.

1 yorum:

  1. Sargita Der Ki dedi ki...:

    oh oh çok da yakışmış. Güle güle kullan bu şeker gibi turuncuyu :)

Yorum Gönder