Vizyon Filmleri

6 Aralık 2013 Cuma
Son zamanlarda film sevdam oldukça arttı. Her cuma yeni bir filme gitmeyi adet edindim diyebilirim. Hem atmosferi bir başka, hem de filmden aldığınız zevk daha maksimum. :) Hal böyle olunca da bir kaç tavsiye verebilirim diye düşündüm. Çünkü bazı filmler tamamen hayal kırıklığı! Boş yere vaktinizi çalmasınlar!

Şu anda hakkında konuşabileceğim 4 adet film var:

1. Açlık Oyunları : Ateşi Yakalamak

İlk filmini izlemiş ya da kitabını okumuşsanız zaten filmin güzel olacağını başından anladınız demektir. :) Film vizyona girer girmez koşa koşa gittim desem yeri var. Sinemada istediğim seansa zor yer buldum. Resmen herkes onu beklemiş! Filmin süresi oldukça uzun ama izlerken hiç uzun gelmiyor, nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.

Konusu hakkında, olan biten hakkında spoiler vermek istemiyorum ama film ben de direniş, uyanış, baskı vs. kavramlar üzerinde çağrışım yaparken, film çıkışı 2 bayanın konuşması şu şekildeydi:

- Acaba Gael'i mi yoksa Peeta'yı mı seçecek?
+ Bence Peeta'yı seçsin yaa çok yakışıyorlar.

Yani eğer aşk filmlerinden hoşlanıyorsanız, filme o açıdan bakıp bile izleyebilirsiniz. :)


2.Danışman

Filmde Brad Pitt, Cameron Diaz, Penelope Cruz, Javier Bardem gibi isimler var. Kadro gerçekten iyi diye bakıyorsunuz zaten en başta. Sonra geçenlerde televizyonda bir tanıtımına denk geldim. Aksiyonlar, olaylar, olaylar.. Tamam dedim bu film benlik olsa gerek, gitmeliyim.
Gittim. Ve...

- Tam bir rezaletti.
- Filmin yarısı +18 içerikliydi. Buradaki +18 kısmı abartmıyorum, sakın çocuk falan götürmeyin. O kadar berbat!
- Filmin yarısından çoğunda uyumak zorunda kaldım.
-5 dk lık aksiyon dışında hiç bir olay olmadı.
- Filmin adam akıllı bir konusu yok, çok kopuk kopuk.
- 2.yarısında salonun yarısı filme gelmedi. Herkes gitmişti.

Kesinlikle önermiyorum, kadrosuna aldanmayın.

3.Düğün Dernek


Bugün gittim ve çok eğlendim! Tüm salon kırıldık, geçtik. Gülmekten gözlerimden yaş geldi çoğu yerde. O yüzden bu filmi izlemeye giderken yanınıza peçete ve makyaj malzemesi alın. Tazeleme yapmanız gerekebilir. Ya da hiç makyajsız gidin. :)

- Bazı yerlerde "küfür" kullanılmıştı. Bu nedenle çocuk götürecekseniz, ona göre seçim yapabilirsiniz.

Kesinlikle tavsiye ediyorum!







4. Erkek Tarafı Testosteron


Buna ben gitmedim. Gitsem mi diye düşünmüşlüğüm oldu ancak hakkında hiç iyi şeyler duymadım. Bunda da filmin 2. yarısında herkesin gittiğini söyleyenler var. O yüzden ne derece tercih edilir bilmiyorum ama gitmekten yana değilim.







Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder