Kiler Kitap İndirimi!!

2 Aralık 2013 Pazartesi
Kiler marketlerdeki kitap indirimini duymayan kaldı mı? Sık sık yaptıkları bu indirimleri bilmeyen, takip etmeyen var mı? Varsa bir an önce duyun ve ayaklanın! :)

Geçen gün Kiler'e gittiğimde yine kitap indirimini gördüm ve daha okunmayı bekleyen oldukça kitabım olmasına rağmen yine alamadan duramadım!

İndirim nasıl bir şeydi, nasıl oluyor, ne kadar, hangi kitaplar vaarrr? diye sorarsanız:

Yeni çıkmış kitaplar dahil, Kiler'de bulunan tüm kitaplarda %50 indirim var! Yani kitabın arkasında 20 TL yazıyorsa, kasadan geçiyor ve şaakkk 10 TL oluyor! :)

Bununla bitmiyor ama indirimin güzelliği! Asıl takip ettiğim ve kaçırmamak için çırpındığım, saatlerce kitapları karıştırma sebebim olan bir başka indirim! Kitapların bazıları üzerine sarı etiketler yapıştırılmış. (Özel fiyat anlamında, ya da indirimli fiyatı olarak..) Mesela kitabın üzerine sarı etiket yapıştırmışlar ve fiyatı da 7.90 TL olarak yazılmış. İşte siz bu kitabı alıyorsunuz, kasadan geçiyor ve şakkk 4 TL oluveriyor. Yani sarı etiket (indirimli fiyat) üzerine bir daha %50 indirim oluyor! Sonucunda da o kitaplar benim elimden kaçmıyor! :)

Geçen dönem ( Ağustos ayıydı sanırım ) 11 tane falan kitap almıştım; tanesi 2.5 -5 TL arası değişecek şekilde. Bu sefer sarı etiketli çok fazla kitap yoktu, olanların bazıları da ben de vardı. Hal böyle olunca da sadece 2 tanecik kitapla sonlanıverdi alışverişim. :)


İşte aldığım kitaplar!

Şanslı Köpek Çöpçatanlık Servisi (Beth Kendrick) : Çocuk kitabı mı bu yaa demeyin sakın! Hayvanlara olan zaafımı bilmiyorsunuz demek ki siz benim! Hem öyle çocuk kitabı falan da değil, bildiğiniz yetişkin romanı. :)

Mezar Cadısı (Kalayna Price) : Daha önceden almayı istediğim kitaplardan biriydi. Bulmuşken, hele ki bu fiyattan bulmuşken kaçırmak olmazdı. Fantastik kitap sevgim henüz geçmedi. Tam gaz devam! :)

En yakın zamanda okumayı planlıyorum.

Umarım sizin de yaşadığınız yerin yakınlarında bir Kiler Market vardır ve bu indirimleri kaçırmazsınız.

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder