Siyah Beyaz Aşkına!

1 Aralık 2013 Pazar
Malumunuz dün akşam Beşiktaş-Fenerbahçe derbisi vardı. Bir bayan olarak her ne kadar (özellikle şu şike muhabbeti ortaya çıktığından beri) futbolla çok haşır neşir olmasam da, doğuştan bir Beşiktaş taraftarıyım ve özellikle derbileri nerdeyse hiç kaçırmıyorum!

Maç olur da, totem olmaz mı peki? Ben de her derbi olduğunda kendimce bazı totemler geliştiriyorum. En son oluşturduğum totem ojeler üzerineydi! Siyah ve beyaz boyadım tırnaklarımı. Nail-artla uğraşacak kadar sabrım, vaktim ve yeteneğim olmadığından sadece renklendirmekle kaldım tabii. :))

Siyah oje olarak Flormar 313 no'lu rengi tercih ettim. (Sanırım bittikçe sürekli yenisini aldığım, vazgeçemediğim ojelerden biri. :)) Beyaz için ise, evdeki tek mat beyaz ojem olan (nereden geldiğini, nereden alındığını hiç ama hiç hatırlamıyorum) Any markalı 25 no'lu ojeyi kullandım. İşin ilginci Any markalı oje nerdeyse hiç koku vermezken, Flormar'ın kokusu ciğerlerime işledi resmen. Son zamanlarda Flormar ojelerin kokusuna karşı oldukça duyarlı olmaya başladım. Umarım bir an önce geçer, çünkü ojelerimin çoğunu bu marka oluşturuyor. :)



Ve totem tuttu mu derseniz? Az kaldı tutuyordu! Sanırım beyaz rengi az kullandığım için beraberlik ile sonuçlandı maç. :P Bir sonraki derbide işaret parmağımı da beyaza boyayacağım!

Sevgiyle kalın!

0 yorum:

Yorum Gönder