Cadı

31 Mart 2012 Cumartesi

Geçenlerde Carrefourdayken indirime giren kitaplar kısmında görüp, alayım ya okurum diye aldığım kitap. Daha öncesinde hakkında hiç bir fikrim yoktu. Hatta kitabı okumaya başlarken fark ettim ki aslında bu bir kitap serisiymiş, o derece varlığından habersiz olduğum bir kitap kendisi.

"Sisters of the Moon" serisinin ilk kitabı cadı. Kitabı ilk okumaya başladığımda aha dedim Harry Potter tarzı bir şeyle karşı karşıyayım. Çünkü kitapta ne ararsanız var. Cadı, kedi kadın, kuş kadın, puma adam, vampir , ejderha , cin , kraliçe , cüce , ev cini , ten gezici , Svartan ve şu an aklıma gelip sayamadığım bir çok varlık. Yalnız, okudukça farkına vardım ki bu kitabın Harry Potter benzerliği bir yere kadarmış. Çünkü çocuklara ithaf ettiğini pek düşünmüyorum. Tam olarak , nasıl bir kitap derseniz , kitabın arka kapağında yapılmış olan ve gerçekten kitabı tam anlamıyla yansıtan bir yorum mevcut:

“Cadı, seksi, fantastik, doğaüstü, gizemli ve romantik bir kitap.” 

Terese Rain


Aynen böyle bir kitap. Gerçekten okurken keyif alıyorsunuz. Çerez niyetine okunup , iyi vakit geçirilesi ve eğlenilesi bir kitap. Bulduğum an serinin 2. kitabını da alıp seriye devam etmek istiyorum. Merak ediyorum . Ayrıca ilk kitabı cadı olan karakterin ağzından okuyorsunuz ama 2.kitap kedi kadının ağzından. Bu da daha çekici kılıyor seriyi benim gözümde. Yasmine Galenorn'u bu hayal gücünün yüksekliğinden dolayı tebrik ediyorum ve kitabı öneriyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder