Bioderma Sensibio H2O

21 Mart 2013 Perşembe
Bugün bahsedeceğim ve yine hemen hemen her gün kullandığım ürün Bioderma Sensibio H2O göz ve yüz temizleyici.

Malum biz bayanlar makyaj yapmayı oldukça seviyoruz, ben de hemen hemen her gün mutlaka makyaj yapıyorum. :) Günlük makyajımı çok abartmasam bile, eyeliner,pudra,allık vs. kullanmadan dışarı çıkmıyorum genelde.

Makyaj yapmak iyi hoş ama bir de daha sonra onu temizleme meselesi var malum. Bu ürünle tanışmadan önce, makyaj temizleme mendilleri kullanıyordum. Hani bildiğiniz böyle ıslak mendil gibi olanlardan. :) Ama ne hikmetse onlar bir türlü içime sinmiyordu, yeterli temizliği de sağladıklarını düşünmüyordum açıkçası. Daha sonra bu ürün elime geçti ve gerçekten "temizlik" kavramı ile buluşmuş oldum ben de.

Öncelikle ürünün kullanımı oldukça basit. Fıs-fıs mekanizması var diyeceğim ama tam olarak bu özelliğini anlatabilmiş olacak mıyım bilemiyorum. :) Kapağını açtığınızda böyle mekanizma çıkıyor karşınıza, hemen üstüne pamuk koyup biraz bastırdığınızda ise hemen pamuk ıslanıyor. Dolayısıyla kullanımı çok basit ve ürünü hiç ziyan etmeden kullanma şansı veriyor size.

Dediğim gibi günlük makyajda çok fazla abartıya kaçmıyorum ben. Genelde far falanda kullanmıyorum. Günlük kullandığım ürünler şöyle dersek: göz altı kapatıcı- pudra ya da fondöten, ruj, allık, eyeliner-dipliner. Ve bu ürünleri yüzümden temizlemek için pamuğa 3 fıs yapmam yetiyor da artıyor bile. :) Dolayısıyla oldukça uzun zaman kullanma şansınız oluyor ürünü.

Ürünün ayrıca çok hoşuma giden diğer bir özelliği, yüzünüzü bu ürünle temizledikten sonra, yüzünüz böyle yumuşacık oluyor. Ben bunu temizleme mendillerinde falan hiç yaşamadım. O yüzden ürünün bu özelliği benden çok büyük bir artı aldı. :)

Fiyat olarak ne durumda derseniz? 30 - 50 TL arasında bulma şansınız mevcut. Dolayısıyla uzun süre kullanımı ve gerçekten iyi etkisini de düşünürsek fiyatı oldukça iyi bence!

Benim kullandığım ürün 500 ml olanı, ancak 250 ve 100ml olanları da mevcut. İlk defa deneyecekseniz ya da kuşkularınız varsa bu ürünlerden de tercih edebilirsiniz. Tabi onların fiyatları daha düşük olacaktır. :)

Ben buraya detayları ile ilgili fazla bilgi vermek istemiyorum ama detaylı bilgi almak istiyorsanız, firmanın sitesine bakıp ürünü inceleyebilirsiniz. İncelemek için: TIK TIK

Sevgiyle kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder