Watsons Hand Cream / Watsons El Kremi

18 Mart 2013 Pazartesi
Blogun genel yapısı mühendislik, kitaplar, kodlamalar, ders notlarından falan oluşsa da, takip ettiğim bloglarda okuduğum bu tarz postlar çok hoşuma gidiyor ve gerçekten bilgi verici oluyor. Ayrıca bence okuması da çok zevkli. :) O yüzden uzun zamandır "yaa ben de kullandığım ürünleri yazsam, güzel olur bence" fikri bugün hayata geçiyor ve işte bu post ile hayat buluyor. :)

Bu tarz yazılara ilk olarak her gün kullandığım bu el kremi ile başlamak istedim. Bu krem elime bir yarışma sonucu geçti ve ilk defa o şekilde tanıştım. Sanırım artık vazgeçilmezim oldu. Daha önce kullandığım el kremleri ya güzel kokmuyor ya da çok yağlı bir his bırakıyordu tenimde, bütün gün ellerim vıcık vıcık geziyordum, sanırım emilimleri çabuk olmuyordu.

Bu kremin en çok sevdiğim özelliği kokusu! O kadar güzel kokuyor ki, ellerime sürdüğüm andan itibaren sürekli ellerimi koklamak istiyorum. Bu konuda da bende bağımlılık yaptı sanırım. :)

İkinci olarak hoşuma giden özelliği ise hemen emiliyor olması ve ellerimi yumuşacık yapması. Az bir miktar kullansam bile hemen ellerim böyle nasıl derler hani bebek poposu gibi oluyor ve hiç yağlı hissi vermiyor. Ellerimde ıslaklık bırakmıyor. Ben sevmiyorum öyle sürekli ıslak-nemli gibi hissettiğim durumları.

Özellikle kış aylarında kupkuru olan ellerim için çok isabetli bir ürün buldum. Benim isteklerimi karşıladı ve kokusu ile baştan çıkardı. :)

Fiyatı en son gördüğümde 6.99 TL idi. Ama indirimli zamanlarda 5.99 TL ye de bulunması mümkün anladığım kadarıyla. Dolayısıyla hem fiyat, hem etki, hem de koku açısından benden geçer not alır bir ürün bu. :)


Benim kullandığım "blackberry & black tea" içerikli olanı ama başka çeşitleri mevcut. Diğer çeşitleri:
Pomegranate & Ginger
Rose & Mixed Berries
Strawberry & Cinnamon


Ürün tüpü resimde de göreceğiniz gibi 80 ml. Arkasındaki açıklama olarak bulunan yazıyı da paylaşmak isterim. :)

Watsons H Bella El Kremi / Böğürtlen & Siyah Çay 80 ml: Watsons H Bella El Kremi, ellerinizi formda tutmak ve canlandırmak için Fransa kaynaklı bitkilerin ve meyvelerin doğal özlerini mükemmel bir şekilde bir araya getirmiştir. Böğürtlen ve Siyah Çay: Serbest radikallerin neden olduğu cilt hasarını engellemek için çeşitli antioksidanlar içermektedir. Ayrıca cildin erken yaşlanmasını geciktirmek ve UV ışınlarının neden olduğu hasara karşı cildi korumaya yardımcı olmak için güneşten koruyucu doğal maddeler içermektedir. Hiyaluronik Asit: Ellerinizin pürüzsüzlüğünü ve esnekliğini muhafaza ederken, cildinize yüksek oranda nem sağlar. Shea Yağı: Cildinize form verir ve yüksek oranda nem sağlar.

Kullanım olarak her gün ellerinize ve tırnaklarınıza uygulayın, iyice emilene kadar nazikçe masaj yapın deniyor ama zaten bunu bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. :)

Bu postu yazmak hoşuma gitti, sanırım bundan sonrada devam edeceğim böyle yazılara. :)
Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder