Günün Ojesi: Leydi 71 Bakır Kahve

22 Mart 2013 Cuma
Diğer bloglarda görüpte özendiğim ve hep yazmak istediğim bir post olsun bu da. :) Diğer bloglarda gördüğüm oje postlarını genellikle okumaktan büyük zevk alıyorum. Çünkü hem ojeler hakkında fikrim oluyor, hem de o rengarenk tırnakları görmek çok hoş! Bundan yola çıkarak ben de kullandığım ojeleri tanıtmak ya da hakkında bilgi vermek istedim. :) Öncelikle söylemem gereken şey ben öyle çok süslü tırnaklar yapmayı becerebilen ya da bu konuda engin bilgilere sahip biri değilim. Bildiğiniz günlük-sıradan oje süren ve ojesiz durmayı sevmeyen biriyim. :) Hal öyle olunca da belki benden çok renkli postlar ve görüntüler çıkmayacak ama belki bilgilendirme amaçlı okunabilir postlar olacak. :)

En son sürdüğüm oje: Leydi 71 Bakır Kahve! Bakır rengini ben uydurdum, çünkü bana onu hatırlatıyor ojenin rengi. Sedefli bir oje. Mat ojelerden daha çok tercih ediyorum böyle olanları. Elimde daha hoş duruyor bence. :) Resim olarak hem flaşlı hem flaşsız çekim yaptım ki gerçek rengi gözüksün. :) Dolayısıyla sol altta bulunan resim tam olarak rengini ifade ediyor bence. :) Resmin üzerine tıklayarak daha yakından bakabilirsiniz.
Ben genelde ojeleri tek kat kullanmayı sevdiğim için bunu da o şekilde kullandım ve bence tırnakta çok hoş duruyor. :)

Oje markalarını az çok biliyorum ama bu konuda da derin bir bilgim yok. Bu ojeyi nereden aldığıma gelirsek, Bakırköy Cumartesi Pazarından 0.75 TL gibi bir fiyata aldım ve bu fiyata göre oldukça iyi bir oje çıktı. İyi derken kastettiğim şey, hem fırçasının güzel ve rahat kullanılabilir oluşu ( ojeyi dağıtmadan sürebiliyorsunuz ) hem de ojenin kıvamı. Ne çok sulu ne çok katılaşmış. Tam kıvamında, sürülebilir durumda. Bu oje genelde benim günlük kurtarıcı ojelerimden biri. :)

Bu arada numara olarak 71 dedim ama olayı da tam çözemedim aslında. :) Çünkü üzerindeki etikette 71 yazıyor ama şişesinin altında 31 yazıyor. Hangi numara gerçek no'su tam olarak bilemiyorum.

Bu ojeyi nerelerde bulabileceğinizi görmek için de : TIK TIK
Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder