Dove Body Silk / Nemlendirici Yüz ve Vücut Kremi

19 Mart 2013 Salı
Dün bu tarz yazıların ilkini yazdım ve oldukça hoşuma gitti. Takip ettiğim bloglardaki bu tarz yazılar benim için gerçekten çok faydalı oluyor, o yüzden belki benim yazdıklarımdan da birileri faydalanır diyorum ve yazmaya devam ediyorum. Elimden geldiğince sık sık kullandığım ve memnun kaldığım ürünlerden bahsetmeyi planlıyorum.

Bugünkü ürünüm ise yine günlük olarak kullandığım Dove nemlendirici yüz ve vücut kremi.
Aslında annemin kullandığı bir üründü ama bir süredir el koydum ve geri vermiyorum. :)
Yazın güneşten, denizden, havuzdan, kışın da sanırım sıcak suyla yıkanmaktan özellikle bacaklarım çok kuruyor benim. İşte bu kremi de daha çok bacaklarımı nemlendirmek için kullanıyorum ve kullanmaya başladığımdan beri memnun kaldım.

Öyle çok fazla bir kokusu yok. Zaten bacaklarım kokacak da ne olacak ? :)
Dün bahsettiğim Watsons el kremine göre (bkz. burası ) daha yağlı bir yapısı var. Dolayısıyla ellerimde kullanmayı tercih etmiyorum. Bacaklarımda ise kuruluğu ancak alıyor bu yağlı yapısı. O yüzden vücudum için ideal ama ellerim için kullanmadığım bir ürün.

Yüz için de kullanılabiliyor adından da anlaşılacağı üzere ama ben yüzüm için de farklı bir krem tercih ediyorum. Ondan da bir ara bahsederim.

Benim kullandığım ürün 75ml ve tüp halinde olanı ama bildiğim kadarıyla 150ml ve 300ml olup da kutu halinde olanı ve 50ml halinde yine benim kullandığım gibi tüp halinde olanı da mevcut.

75ml olan ürünün fiyatı ortalama olarak 3 TL gibi.(İnternetteki sitelerden bir kaçına bakarak yazdım bu fiyatı- belki daha ucuza bile bulunabilir.) Ben annemden yürüttüğüm için kaç TL ye alındığını bilemiyorum. :)

Yalnız bir kaç yerde okuduğuma göre bu krem yüzünüzde kullandığınız takdir de şaşırtıcı şekilde kaşları arttırıyormuş. Açıkcası ben yüzümde kullanmadığım için pek bir fikrim yok bu konıuda, ayrıca zaten yeteri kadar kaşım var daha fazlasına da ihtiyaç duymuyorum. :)

Kısacası toparlarsak, bence fiyat açısından gayet uygun. Çünkü oldukça uzun süredir kullanıyorum ki annem de benden önce kullanmıştı, daha bitiremedim. Performans açısından bakarsak dediğim gibi yüz kısmını bilemem ama özellikle bacakları nemlendirmede gayet memnun kaldım. Belki biraz daha koku eklenebilirmiş ama dediğim gibi bacaklarım kokacak da ne olacak?

Son olarak tüpün arkasında yer alan ürün özelliklerini de aktarıp daha fazla uzatmak istemiyorum.:)

"Her cilt tipinin neme ihtiyacı vardır. Cildinizi nemlendirmek için en etkili ve kolay yol krem sürmektir. Fakat her krem çabucak emilmez ve cildinizde yağlı bir his bırakır. Oysa Dove farklıdır. Dove Body Silk, hızla ve kolay emilen Dove'un özel nemlendiricileri sayesinde çabucak emilir, cildinizde yağlı his bırakmadan nemlendirir ve ipeksi bir yumuşaklık kazandırır. Üstelik en hassas cilt tiplerinde bile güvenle uygulanabilir."

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder