İmago

6 Mart 2013 Çarşamba

Daha önce aynı yazara ait "Lucian" isimli kitabını okumuş ve burada ondan bahsetmiştim. Lucian okuduğum en iyi kitapların arasındaydı, ama İmago ona yetişemedi. Sanırım içinde aşk teması olan kitaplar daha önceliğimde oluyor artık. Bilemedim şimdi. :)

İmago'dan bahsetmek gerekirse en başta değişik adından da anlaşılabileceği gibi fantastik bir kitap ve söylemem gerekirse içinde aşk teması yok. Ama kitabı okuduğum süre boyunca, ağladığım yer de oldu,(tabi bu benim önem verdiğim şeylerle ve o anki ruh halimle alakalı bir durum) tüylerimin diken diken olduğu yerde, meraktan çatladığım yerde oldu.

Kitabın kapağındaki resim kesinlikle cuk oturmuş demek istiyorum ayrıca. Tek diyebileceğim kitabın resmine bakıp aa bu biraz korkunç bir hikaye falan mı yaa diye düşünenler olabilir, ama hiç alakası yok. Ordaki kuş simgesi de, rengi de aslında bambaşka şeyleri ifade ediyor ve çok da güzel bir benzetim olmuş bence.

Biraz çocuk kitabı yalnız. Esas kızımız da 12.5 yaşında olunca, bu durum ondan kaynaklanıyor sanki. Dolayısıyla, sanki benim yaşımın altında da kaldığından bir Lucian etkisi yaratma ben de.

Bu arada sanırım kitabın bahsettiği konu hafif Narnia günlükleri mi ne (izlemedim, tam olarak bilmiyorum) öyle bir film var, ondan esinlenilmiş olabilir diye düşünüyorum ama eğer bu kitap o filmden önce yazılmışsa ( ki araştırmadım ) bu durumda yazarı kutlamak lazım. Değişik kitaplar yazıyor kendisi.

Son olarak kitabın arka kapağından bahsetmek gerekirse:

"BU BÜYÜLÜ DÜNYAYA ADIM ATMAYA HAZIR MISINIZ?

Günün en sevdiği dakikalarıydı bunlar... Birazdan saatin rakamları tamamen değişecek ve yeni bir güne merhaba diyecekti Wanja...

Fakat beklediği şey olmamış, yeni gün gelmemişti. Zaman durmuştu! Anlam veremediği bu kargaşa içerisinde, kendisinden başka kimsenin göremediği esrarengiz bir davetiye almıştı. Yeni bir dünyaya, İmago'ya davetliydi.

Lucian ile okurların büyük ilgisini kazanan Isabel Abedi, fantastik dünyanın sınırlarını zorlamaya devam ediyor... Siz de onun farklı dünyasına adım atmak istiyorsanız, 'İmago'ya hoş geldiniz...'

Sayfa sayısı: 365
Kitabı satın almak için:
Kitap Yurdu: TIK TIK
D&R: TIK TIK
Ya da bana müracaat edebilirsiniz.

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder