Torium AVM Sinema Deneyimi

27 Mart 2013 Çarşamba

Geçen gün twitterda Torium AVM'nin gerçekleştirdiği yarışmadan sinema bileti kazandım ve geçen gün de bu şansımı kullanmaya oraya gittim. :)

Öncelikle ulaşımı oldukça kolay oldu. Biz arabayla gittik ama gayet önünden otobüste kalkıyor, yani çok rahat gidip gelebiliyorsunuz. Yeri çok düzgün, güzel ve ulaşılabilir durumda. Bu konuda gerçekten de büyük bir artı alıyor. İçerdiği dükkanlar açısından da tam benlikti. Çünkü genelde hep gezmekten hoşlandığım dükkanları içeriyordu. Bunlardan bazıları Koton, Mango, Bershka, H&M, Derimod, Ayakkabı Dünyası, LCW ve sayamadığım diğerleri. :) Sinemaya girmeden önce bunları gezdik, gördük bir güzel eğlendik.

Ayrıca Torium AVM diğer AVMlerde olmayan bir yapı da barındırıyor: Snowpark! Yazın bile kar oynayabilirsiniz yani! Bence harika düşünülmüş bir fikir ve o gün de oynayanları izlemek bile gerçekten keyif vericiydi. Belimden yana sıkıntım olmasa ben de girip deneyecektim ama gözüm korktu yine belimden kaynaklı sorun olur diye. Denemeyen varsa mutlaka bunu yaşamalı, denemeli!
Sinemaya gelirsek, gişeye gittim adımı söyledim, hemen hoşgeldiniz hangi filme girmek istiyorsunuz diye cevap aldım. Bu gerçekten hoşuma gitti. Hiçbir sorun yaşamadım, bu hakkımı istediğim film ve istediğim seans için kullandım. Sinema salonu gerçekten oldukça geniş ve temizdi. Havalandırması gayet yerinde, ışıklandırması ile on numaraydı bence. (Salon 7 :)) Ayrıca dipnot eklemek isterim ki bilet fiyatlarının da 6 TL olduğunu duyunca gerçekten şaşırdım ve bu fiyata bu kalite vay be dedim. :)

Sinema seçimimize gelirsek Mahmut ile Meryem' e gidelim dedik. Keşke film için de Torium AVM için söylebildiklerimi dile getirebilseydim. :) Benim tarzım çıkmadı pek. Fantastik simgelerle ve olaylarla doluyodu biraz. Aşk ve dram diye biliyordum konusunu, keşke fantastik olduğunu da önceden bilip ona göre seçseymişiz filmi. Neyse artık olan oldu, en azından Torium AVM yi daha yakından inceleme fırsatı bulmuş oldum diye seviniyorum. AVM çıkışı olmazsa olmazı Migros alışverişi ile noktayı koyduk gezmemize ama eşim bundan ne derece memnun oldu bilemiyorum. Onca poşeti 5 kat merdiven yukarı taşırken pek mutlu gözükmüyordu çünkü. :)

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder