Cehennem Taşı

27 Mart 2013 Çarşamba

Kitap okumaya vakit ayıramadığım bir dönemdi bu sıra da. O yüzden bir süredir elimde bu kitap benim. Ama vaktim olsaydı eminim ki bir günde bile bitirebilirdim. Seviyorum bu tarz kitapları ben. :)

Bildiğimiz klişe vampir kitapları gibi mi derseniz, bazı yerleri öyle, bazı yerleri değil ama bir uyarı yapmak isterim ki +18 kısımları mevcut. Ona göre tercih edilmeli.

Arka kapağında konu şu şekilde aktarılmış bizlere:

" Geceden korkmamızın bir nedeni var...
Savannah'ın en alışılmadık dövme sanatçısı, Riley Poe için yeraltı dünyası bir hayli tanıdık. Çünkü her gün o uçurumun tam kenarında yaşıyor ve çalışıyor. Şimdi ise neredeyse aşağı atlamak üzere.

Riley, erkek kardeşi yüzlerce yıllık günahkar bir vampir tarikatı tarafından ele geçirildiğinde gölgeler ve kandan bir dünya ile orada var olanları keşfeder.

İşbirlikçisi ise Eli Dupre adında yakışıklı bir vampirdir. Eli Riley'nin güzelliğinden de en az onun eşsiz kanı kadar etkilenmiştir. Daha da kötüsü Riley'nin kanını çekici bulan sadece Eli değil, başkaları da var.

Riley, erkek kardeşini mutlak ölümsüzlükten kurtarmak için hayal bile edemeyeceği tehlikelerle, kana susamış acımasız düşmanlarla, sonu gelmeyen ve karşısına çıkan herşeyi silip süpüren şeytani bir açlıkla yüzleşmek zorunda."

Vampir dedik mi zaten Savannah bölge olarak olmazsa olmazlardan! :) Vampir-insan aşkı da öyle! Sanırım bu kitapların bize çekici gelen kısımları da burası zaten. Okurken insan başka dünyalara, eşsiz güzelliklere kapı açabiliyor.

Kitabın sonu sanki devamı gelecekmiş gibi bitti. Ben de hemen bir araştırayım dedim ve tahmin ettiğim gibi aslında seriymiş: "Kara Mürekkep Günceleri" 2.kitabın adı da "Kana Susamış". Üstelik kitap 2013 Şubat ayında çıkmış! En kısa zamanda 2.kitabı da alıp kaldığım yerden devam etmek istiyorum.

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder