Aradığım Renge Yaklaşıyorum!

15 Nisan 2013 Pazartesi
Uzun zamandır aradığım bir oje rengi var: Kırmızı! Ama öyle normal kırmızı değil, biraz sedefli belki biraz simli gibi, açık değil, bordoya yakın değil ama koyu olacak. Nerede gördüm şimdi tam çıkaramıyorum ama aklıma girdiğinden beri arıyorum bu rengi. Geçenlerde de benzer bir rengine rastladım pazarda. Fiyatına falan bakmazsızın da (epi topu 1 TL tuttu :)) hemen almalıyım diyerekten sahip oldum ona. Ama tırnağıma sürer sürmez, sevincim heyecanım azalıverdi. Rengi gene tutturamadım. Yaklaştım istediğim renge, ama henüz bulamadım.

Ojenin markası Archers. Bu markayı ilk defa kullandım ve hatta ilk defa duydum. İnternette arattırdım ama nerede satılır falan diye bilgi bulamadım. Zaten çok fazla önermeyeceğim için de çok detaylı bir araştırmaya girmedim.

İlk resim flaşlı çekildi, rengi biraz yanıltabilir ama diğerleri normal çekimle. Alttaki oje şişesi tam olarak rengini ifade ediyor (daha yakından görebilmek için resmin üstüne tıklamanız yeterli), şişeye bakıp aldandım, istediğim rengi vermedi bana. :(
Ojeyi çok fazla sevmedim. Öncelikle fırçası kısa geldi gene elime, o yüzden sürmesi zor oldu. Öyle çok fazla bulaşık falan yıkayan biri olmadığımı düşünürsek de elimde 2-3 gün anca kaldı, hemen çıkıverdi. Kimi oje biliyorum, 1 hafta hiç sıyrılmadan kalıyor elimde. Ama bu oje bu yönden de sınıfta kaldı. Ve artık nasıl koyu ve hava aldırmayacak bir yapısı varsa, ilk defa ojeyi çıkardıktan sonra tırnaklarımda acıma ağrı hissettim. Bugüne dek ilk defa başıma böyle bir şey geldi. Ayrıca oje hemen sıyrılıyor olmasına rağmen, asetonla çıkarmak da zorlandım. Değişik ve ilginç bir deneyim oldu benim için.

Ojenin bir de özelliği var ki, giydiğim kıyafete göre renk değiştiriyor. :) Sedefli olduğu için böyle bir özelliğe sahip bence. Yani pembe bir kazak giydiğimde koyu pembe bir ojeymiş izlenimi yaratıyor, ama siyah falan giydiğimde böyle bordoya yakın çalıyor rengi. Kendini tam bulamamış bir renk. :)

Kısacası ojeden pek memnun kalmadım, belki sadece bu ürüne has birşeydir bilmiyorum ama sanırım bir daha bu markadan uzak duracağım. :)

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder