Otel Transilvanya : Pazartesi Sineması

29 Nisan 2013 Pazartesi

Tek kelime: "Bayıldım". Özellikle dün izlediğim Hoodwinked animasyon filminden sonra farkı tam olarak görebileceğim bir film oldu. Resmen bayıldım, oturur bir kaç defa daha izlerim hiç sıkılmadan. Zaten böyle canavarlara, vampirlere, kısacası fantastik yaratıklara ilgim var; filmde de böyle karakterler yer alınca resmen zevkten dört köşe oldum! :))

Karakterler süper yapılmış, hiçbir yapmacılık yok. Nasıl bu kadar gerçekçi yapabiliyorlar bilmiyorum ama insana helal olsun dedirtiyor. Biraz aşk, biraz dram (bir kısmında illaki böle göz yaşı dökcek gibi oluyorum ben!), çoğunlukla komedi dolu bir animasyon filmi. Resmen insanın canavar olup bu otele tatile gidesi geliyor. Film acayip eğlendiriyor. Tüm film boyunca şebelek gibi gülümsedim durdum o derece. :) Bayılıyorum böyle filmlere. Yapımcının eline ayağına sağlık, kurguyu ve senaryoyu hayata geçirenlere teşekkürler!

Ayrıca seslendirme de Adam Sandler olması da ayrı bir hoşluk katmış. Demeden geçemicem. :))

Eğer animasyon filmlerden hoşlanıyorsanız sakın ama sakın kaçırmayın. Bu filmi herkes izlesin! :)

Film hakkında detaylı bilgi için: TIK TIK

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder