Kurtarıcı Oje: Elanor 403!

24 Nisan 2013 Çarşamba
Evet, bu renge görüntü kurtarıcı demeyi tercih ediyorum ve uygun buluyorum. Çünkü sanki ojesiz bakımsız duran tırnakları ( evet, bu da benim görüşüm ) sadece bir kat uygulamakla anında bakımlı bir havaya sokabiliyor. Eğer aceleniz varsa, tırnaklarınıza çok fazla zaman ayıramayacak durumdaysanız ya da bahar yorgunluğu benim gibi sizi de vurup, tembellik hoşunuza gider haldeyseniz, bu durumda 5 dakika içinde mis gibi, bakımlı görüntüsü veren tırnaklara sahip olma şansınız mevcut bu renk ile! Kısacası yaptığımız iş biraz kamuflaj! :) (Ojeyi pazarlar gibi hissettim kendimi!)

Böyle bakınca ojenin rengi beyaz gibi duruyor değil mi? Aslında beyaz değil, basbaya gri! Ama ele sürünce beyaza dönüyor sedefli olduğu için. Son resmi biraz daha yakından çektim belki gri olduğu anlaşılabilir diye ama gene de beyazımsı durmuş. :) Uzun tırnakta güzel durduğunu düşünüyorum!
Bol bol resimledim tırnaklarımı rengini belli etmek için. Ne kadar başarılı oldum bilemiyorum ama rengi aynen şişesinde gördüğünüz üzere gri. Markası Elanor. (benim yeni favori markalarımdan biri) Leydi kozmetiğe ait bir ürün ve gerçekten kullanım açısından çok memnun kaldım. Bir kere fırçasının uzunluğu benim elime (ki parmaklarım uzun maşallah :P) gayet iyi geliyor, sürmesi çok rahat, bazı oje topaklanıp kalabiliyor (öylesine de rastladım :( ) ama bunda hiç öyle bir sorun yok, yağ gibi akıp kayıyor maşallah. Tek kat kullandığım için de çabuk kurudu elimde. Ayrıca ojeyi sildikten sonra da tırnaklarımda ne bir sızıntı ne bir ağrı yoktu. Daha önce sildikten sonra ellerimi sızım sızım sızlatan ojelere de denk geldiğim için, artık bu konu da benim için yeni bir takıntı oldu!
Şu 3.resim flaş açıkken çekilmiş hali. Ondan öyle üstüne nur inmiş gibi duruyor. :) Ojenin numarası 403. Bugüne dek kullandığım tüm Leydi kozmetik ojelerinden memnun kaldım. Üstelik 3 tanesini 2 TL'ye alarak bir sürü renk edinme fırsatım da oldu. :) Nereden aldın derseniz de: Tabiki de Bakırköy Cumartesi pazarı! :)) Ancak eğer internette Leydi kozmetik diye aratırsanız, sanıyorum ki tüm satış noktalarını bulabilirsiniz.

Sevgiyle kalın.
3k

0 yorum:

Yorum Gönder