Geçen Hafta Neler Diktim?

8 Nisan 2013 Pazartesi
Diğer bloglarda okumayı sevdiğim bir diğer postlar da DIY denilen, sanırım açılımı da "Do It Yourself" (Kendin Yap) demek olanlar. Birşeyler üretmek, ürettiğinizi görmek ve bunu kullanmak. Hele ki eski birşeylerden yeni şeyler elde etmek, tamir etmek... Bayılıyorum böyle şeylere! O yüzden ben de yaptıklarımdan bahsedeyim istiyorum. :)

Geçen sene, belki de bu senenin başı, artık tam zamanını hatırlamıyorum ama benim için bir kumaş cenneti olan Bakırköy cumartesi pazarından renk renk saten kumaşlar almıştım çok uygun fiyata. O ara fiyatına kanıp aldığım bu kumaşları ne için değerlendiririm diye de düşünmemiştim, o yüzden uzun süredir öylece kumaş kutumda duruyorlardı. Geçenlerde de aklıma düştü, dedim ben bunları artık kullanayım.
Her zaman saten yastık kılıflarına karşı bir beğenim vardı zaten, ben de madem beğeniyorum ben niye kullanmıyorum ki dedim ve bu saten kumaşlardan yastık kılıfı dikmeye karar verdim. :) Sonuç olarak 2 mavi, 2 pembe, 2 mor, 2 yeşil, 2 kırmızı ve bir tane de bızdık fermuarlı mor bir kırlent kılıfı dikerek bu haftayı sonuçlandırdım. :) Malum yeni bir evimiz olucak yakın zamanda, oraya götürmeyi planlıyorum hepsini, yeni ev, yeni yastık kılıfları hem de satenden! Ohhh süper :))
Hepsini elde diktim üstelik bu kılıfların. Dikiş makinesinde bi yastık kılıfı en çok 20 dakika da falan dikilir belki ama ben gündüzleri işten güçten vakit bulamadığımdan geceleri diziydi filmdi izlerken boş durmamak adına yapıverdim bunları. Eşim o dizileri izlerken fıstık fındık meyve ne bulduysa tıkındı, ben de hem rejime devam hem de canım yiyecek bişey istemesin, meşgul olayım diye çıkarıverdim bunları aradan. İyi de oldu, hoş da oldu bence. :) Dikmesi de hiç zor olmadı ayrıca, düz düz şeyler neticede.
Kumaşlarımdan geri kalan bazı parçacıklar var şimdi elimde. Bakalım amacım bu hafta da onları değerlendirmek. Kıyamıyorum ki ufak da olsa bir parça kumaşımı feda etmeye. :)

İlhamınız bol olsun.
Sevgiyle kalın.
3k'nın Annisi :)

2 yorum:

  1. meral ünal dedi ki...:

    merhaba
    ellerine sağlık :) ama saten yatakta hiç de iyi olmuyor :( evlenirken heveslenip bir takım almıştım saten dünyanın parasına hem de. Allahım yastık durmaz kayar yorgan durmaz kayar :))

  1. 3k dedi ki...:

    ben de bir heves dikiverdim ama henüz kullanmak nasip olmadı. Böyle televizyonda falan görünce de özeniyo insan bunlara :) Bakalım kullanınca ben de fikrimi söylerim :))

Yorum Gönder