Cumartesi Filmi: Kutsal Savaşçı ( Priest )

27 Nisan 2013 Cumartesi

Uzun zamandır şöyle bir uzanıp da film izlememiştim adam akıllı. Sinemada izlediğim filmleri saymıyorum, şu an bahsettiğim olay, evde böyle ayakları uzatıp dertsiz tasasız film izlemek. :) Uzun zaman sonra böyle bir eyleme kalkışınca da haliyle insanın aldığı zevk de bir başka oluyor. :)

Bu cumartesi günü izlemek için seçtiğim film 2011 ABD yapımlı Kutsal Savaşçı isimli film: Vampir filmi! Ama bildiğimiz ve alışık olduğumuz(!), Edward gibi yakışıklı, çekici vampirler yok bunda. Burda karşımıza çıkan vampir karakterleri gözleri olmayan, canavarımsı yaratıklar. Biraz korkunçlar, bazen de komik gelmedi değil. :) Fantastik temalı filmlerin çoğunda bana komik gelecek, belki de biraz saçma gelecek efektler, karakterler ya da olaylar olduğunda film cazibesini kaybediyor, etkisini yitiriyor. Belki bunda da böyle bulduğum bazı yerler vardı, o yüzden de pek etkilenmedim. Böyle aylar sonra yaa ben böyle bi film izlemiştimmm, vay beee diyebileceğim bir film değildi açıkçası. Ama zaman geçirmek için izlenebilir elbette.

Filmde +18 sahne yok! Zaten filmin esas konusu donanımlı rahiplerin ( donanımlı derken, özel savaşma teknikleri öğrenmiş olanlar) vampirlere karşı savaşması. Eh malum rahiplerde böyle konularda bekar kalma konusunda yemin ettiklerinden +18 sahne olmamasına şaşmamak gerek. :) Öyle sizi çok korkutacak sahneler de yok ama yine de eğer yanınızda küçük çocukla izleyecekseniz, etkilenmemesi adına bazı yerlerde gözünü kapatabilirsiniz. :)

Ayrıca filmde çok fazla "kilise ve Tanrı" üzerinde durulmuş gibime geldi ve sanki bazı yerlerde kilise ve Tanrı nerdeyse eşit tutulacak duruma gelinmiş. O yüzden buna da tepki doğabilir ( belki de doğmuştur ) diye düşünüyorum.

Filmin sonu ise bir şekilde sanki 2.film gelecekmiş gibi bitiyor. Çizgi romandan uyarlanan bir film olduğu için de neden olmasın ki? dedirtiyor. :)

Beyazperde.com sitesinde geçen film özetini, oyuncuları ve yönetmeni görmek için: TIK TIK - Ben genelde özet okumadan izlemeyi tercih ediyorum filmleri, böylece daha çok zevk alıyorum ve konu dahil bir çok şey sürpriz oluyor. :)

Hepinize eğlenceli hafta sonları!
Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder