Cehennemde Balo Geceleri

13 Nisan 2013 Cumartesi

Bir süredir elimde bulunan bu kitabı okumaya anca fırsat bulabildim, şimdi diyorum ki ah keşke daha önceden okumuş olsaydım. :) En beğendiğim ilk 3 kitap sıralamasına girer bence, o derece beğendim. :)

Kitapta 5 ayrı hikaye bulunuyor, hepsi başka yazarın kaleminden çıkmış ve kitabın adından da anlaşılacağı üzere hepsinde ortak tema "balo gecesi" :) Ben zaten tam bir fantastik kitap hastasıyım, böyle beşi bir yerdesini bulunca da kaçırmamak olmazdı tabi. :)

Kitapta 5 ayrı hikaye bulunması kitabı okumayı kesinlikle kolaylaştırıyor, böylece ne kişiler, ne olaylar, ne de ana konu karışıyor eğer kitabı hemen bitiremiyorsanız. Bu tarz kitapları o yüzden okumayı daha çok tercih ediyorum. Keşke gene böyle kitaplar yapılsa, basılsa, ahh ahh :))

Kitabın ilk yazarı Stephenie Meyer ! Tanımayan yoktur sanırım. Alacakaranlık serisinin yaratıcısı, bizi de kalbimizden vuran yazar. Bu kitapta da yine çok değişik işlemiş hikayesini, vay bee ne düşünce ama diye takdir edip durdum kendimi kitabı okurken. :) Diğer yazarlar ( Meg Cabot, Lauren Myracle, Kim Harrison, Michele Jaffe) da tabi Stephenie Meyer'den aşağı kalmamışlar. Tüm hikayeleri çok sevdim, hiçbiri bitmesin istedim. Hatta bazıları öyle yerlerde bitti ki, yaa 2.kitap falan basılsın, bu hikaye devam etsin diye mızmızlandım. :) Kısacası fantastik kitapları seviyorsanız, asla ama asla kaçırmamalısınız. Mutlaka kitaplığınıza eklenmeli bu kitap!

Son olarak kitabın arka kapağındaki yazısı şu şekilde:

"Karanlığın Cehenneminde Büyüleyici Aşklar

Stephenie Meyer ve Meg Cabot gibi olağanüstü yazarların kaleminden yazılan bu beş hikaye sizi karanlığın entrikalarıyla sarsacak, aşkın en tutkulu haliyle içinizi ısıtacak ve çarpıcı kurgusuyla sizi esir edecek.

Cehennemde Balo Geceleri sürprizlerle dolu... Baloda kiminle dans edeceğinizi düşünmeyi bırakın çünkü vampirler, melekler ve şeytanlar sizi bekliyor... En ateşli ve en etkileyici halleriyle...En korkunç ve en gizemli hikayeleriyle... En aşık ve en düşman gözleriyle...

Bu etkileyici derlemede, yazarlar balo gecelerini yeni bir seviyeye, karanlığın büyülü mertebesine taşıyor. Kara Melek ile dans etmeniz hiçbir şey ile kıyaslanamaz ve bu melek o gün ne kadar ateşli göründüğünüzü söylemek için orada değildir.

Kıyafetinizi hazırlayın, baloya davetlisiniz!

Yalnız, unutmayın balo gecemiz cehennemde! "

Sevgiyle kalın

0 yorum:

Yorum Gönder