Ojemde Bahar Esintileri Var!

1 Nisan 2013 Pazartesi
Yine mühendisliğimizi bir yana bırakıp bayanlığımızı, kozmetik düşkünlüğümüzü, oje severliliğimizi gösterdiğimiz bir post ile daha yayındayız. Çok sevdik bunu, amatörcede olsa devam ediyoruz ki bence amatörce olması daha da güzel ve eğlenceli. :) Resimlerimin kalitesi de öyle süper olmayabilir, neticede profesyonel makinem yok, ama yine de renkler anlaşılacak düzeyde çıkıyor bence. :) Gittikçe yakınlaştırarak çektim ki renkler iyice belli olsun, eh elimden gelen bu kadar ne yapayım. Zaten 3.resimde de simlerim hiç gözükmemiş, şimdi resmi eklerken fark ettim onu da. :)
Bu sefer 2 ojeyi birden kullandım ve aklım sıra ellerime bahar esintisini getirdim. :) Öncelikle Golden Rose'un 30 numaralı ojesini sürdüm. Her ne kadar hoşlanmasam da çift kat sürmek zorunda kaldım, istediğim ton ancak 2.katta kendini gösterdi. Renk kanımca pudra pembesi. Özel bir adı, şanı varsa da ben bilmiyorum. :) Bu renk bana kıştan çıkıp ilkbahara girişi hatırlatıyor.
Golden Rose ojelerinin fırça boyları bana biraz kısa geliyor, o yüzden sürmekte biraz zorlanıyorum ama renklerini sevdiğimden de bir türlü vazgeçemiyorum.
CarrefourSA'dan 1.30 TL gibi bir fiyata aldım bunu. (Tabi bir çok rengini aldım, artık onlarda diğer zamanlara)
Golden Rose'u kullandıktan sonra üstüne de Elanor 474 no'lu ojeyi sürdüm, bu tek katta işimi gördü. Simli bir oje ama nokta nokta değil uzunlamasına böyle simleri. Işık altında sarı ve mavi renklerine dönüşüyor, hoş bir yansıma yapıyor. Sarıya dönünce güneşi, maviye dönünce yağmuru anımsatıyor bana. Nereden nereye bağlantı kurdum değil mi ama? Seviyorum böyle muzipçe ve farklı şeyler düşünmeyi. :)
Elanor'un fırça boyutu gayet iyiydi, çok rahat kullandım.
Bu ojeyi de yine benim büyük alışveriş merkezlerimden biri olan Bakırköy Cumartesi Pazarından 0.75 TL gibi bir fiyatla edindim. Elanor oje, daha önce bahsettiğim Leydi kozmetiğe ait bir ürün. Elanor ojeleri bulabileceğiniz yerler için TIK TIK
Şimdilik bu kadar, bakalım artık yağmurlar dinip güneş temelli gözükmeye başlarsa, daha canlı ojelere geçerim ben de.
Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder