Ben de tatile gitmek istiyorum!

17 Temmuz 2012 Salı


La olm ben de tatile gitmek istiyorum! 40 derece oldu İstanbul, ölüyorum, buharlaşıyorum, sıcaktan oturduğum yere yapışıyorum kalkamıyorum, tansiyon falan kalmadı ben de, iştah falan gitti, gece uyuyamıyorum hem sıcaktan, hem sivrisinekten. Kanımı kuruttu pezevenkler.

Tüm arkadaşlarım birer birer tatile gider oldu. Facebookta, twitterda milletin denizdeki resimlerini görüp ağlıyorum.(oha, abarttım) Onlar serin sularda yüzerken, bizim burada pişmemiz hiç adil değil. Bu sıcaklar da bi yerlere de gidilmiyor ki. AVM lere gideyim, oralar serince diyorum ama gitmesi eziyet. Otobüse bindiğin an sucuk gibi ıslanıyosun, sonra otobüsteki herkes ile kokmaya, kokuşmaya başlıyosun. Çekilir dert değil be. Babama hadi klima alalım diye baskı yapıyoruz, yok borcumuz var, yok o var yok bu var deyip geçiştiriyor. Evde tüm camlar açık, iki gıdım esmiyor. Günde 3 defa duş alıyorum, bana mısın demiyor. Duştan çıktığım an gene yapış yapış, gene ıslak ıslak. Yıkanmaktan yoruldum yeminle.

Sıcakta hastalıkta hiç çekilmiyor arkadaş. Soğuk su içmekten boğazlarım şişmeye başladı. Bu sıcakta, normal su da içilmiyor ki. Bildiğin abdest suyu gibi. İnsan serinlemek istiyor, insan ferahlamak istiyor.

Kitap bile okunmuyor ki arkadaş. Kitap sayfaları elimdeki terden çevrilmez oluyor. (Rezilliğin son noktası) Sıcaktan gözlerim görmez, kafam algılamaz oluyor. Bundan önceki yıllar da bu kadar sıcak mıydı bilmiyorum ama ben o yıllarda hep klimalı ortamlarda staj yaptığımdan hiç bu sıcağı anlamamışım. Ben de tatile gitmek, serin sularda yüzmek istiyorum!

0 yorum:

Yorum Gönder